kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۸۹۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



قلمتان چند؟
ابراهیم علیپور: «به عصمت حضرت زهرا قسم وقتی حاج قاسم و نیروهاش دخترکان شیعه، سنی و ایزدی رو از دهان داعش بیرون می‌کشیدند رسانه‌ای‌های اصلاحطلب فریاد می‌زدند که در سوریه و عراق چه می‌کنید؟ حالا می‌گویند که ننگ بر دامن ایران مانده که چرا بدون اجازه دولت افغانستان به جنگ طالبان نرفت! قلمتان چند؟»
رئیسی به سمت آینده می‌رود
جبرائیلی: «کشوری که آقای رئیسی تحویل گرفت، تا سال‌ها قابلیت آن را دارد که دسته‌گل‌های دولت‌قبلش روایت و انتظارات مردم تعدیل شود. رئیسی اما نجیبانه چشم بر گذشته بسته و رو به آینده می‌دود. پاسخ این نجابت، وقاحتی است که در حملات به دولت تازه‌کار و شکل‌نگرفته، می‌بینید.»
رئیس‌جمهور مردمی یعنی این

 

 

 

 

مسل معین با انتشار این تصویر نوشت: «خیابانها سالهاست به خودشان رئیس‌جمهور ندیده‌اند! خداوند به این قدم‌ها برکت خواهد داد. خواهید دید.»
اسماعیل معنوی: «نشستی یه‌گوشه داری لیست خریدت رو چک میکنی، یهو می‌بینی رئیس‌جمهور مملکت خیلی عادی از پشت سرت رد میشه می‌ره داخل داروخونه.»
سلیمی: «این تصاویر از آقای رئیسی رو از بازدید امروزش نگاه کردم، چقدر دیدن این تصاویر در این سالها غریبه شده بود، چقدر مردم کم دیده بودند... تفرعن و تبختر میراث شومی است که دولت روحانی آن را نمایندگی می‌کرد ان‌شالله در کنار همه اقدامات دولت این جور کارها ادامه پیدا کند تا آخر.»
شاه وطن فروش
علیرضا: «بحرین به چه درد من می‌خورد؟دیگر نه مروارید دارد و نفت. این استدلال احمقانه ضعیفترین شاه تاریخ ایران برای بخشیدن بحرین است! هر چند هم نفت داشت و هم مروارید اما از همه مهم‌تر این بود که؛ بحرین پاره تن ایران بود که محمدرضا به دستور انگلیس آن را بخشید. سالگرد جدایی بحرین تسلیت.»
حواستون باشه
تقی دژاکام:«یکی به اون دو سفیر انگلیس و روسیه بگه، اونی که جاش رو خالی کردید و براش صندلی گذاشتید، سفارتخونه‌اش سالهاست شده بسیج دانشجویی...»