kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۸۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
فرمانده ناجا:

با وجود تهدیدات پیرامونی و توطئه‌های دشمنان امنیت باثبات و مطلوبی بر کشور حاکم است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تهدیدات پیرامونی کشور و توطئه‌های دشمنان، گفت: امروز امنیت با ثبات و مطلوبی بر کشور حاکم است و همه باید برای حفظ و توسعه این امنیت باثبات کمک کنیم.


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری با اشاره به نقش بستر ساز امنیت در توسعه همه‌جانبه بیان داشت: در سایه امنیت، توسعه همه‌جانبه محقق می‌شود و اگر امنیت نباشد، توسعه‌ای محقق نمی‌شود و این امنیت مطلوب را مرهون تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب، خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام و جانبازان غیور و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب هستیم.
اشتری با اشاره به تهدیدات پیرامونی کشور و توطئه‌های دشمنان، استکبار و ایادی‌اش یادآور شد: امروز امنیت با ثبات و مطلوبی بر کشور حاکم است و باید این مهم را حفظ کنیم، همه باید برای حفظ و توسعه این امنیت با ثبات کمک کنیم تا پایدار، مداوم و رو به توسعه و تقویت باشد.
وی با بیان اینکه امروز پلیس در خدمت مردم است و برای امنیت، آسایش و صیانت از جان، مال و ناموس مردم تا پای جان پیش می‌رویم، خاطر نشان کرد: امروز پلیس جزء لاینفک زندگی مردم و جامعه و از نهادهایی است که نمی‌توان آن را از مردم جدا کرد و در واقع معتقدم کمک و پشتیبانی از پلیس به نفع آحاد مردم و جامعه است.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های پلیس بیان داشت: ماهیت ماموریت‌های پلیس به گونه‌ای است که به شئون مختلف زندگی مردم گره خورده و تعطیل بردار نیست، حمایت از پلیس به معنای ارتقاء امنیت و آرامش مردم وتقویت نظم و امنیت است چراکه نتیجه ماموریت‌های ما در زندگی مردم اثر مستقیم دارد.
اشتری با تشریح ویژگی‌های پلیس گفت: امروز پلیس مقتدر، مهربان و هوشمند است و برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم، خاطر نشان کرد: افزایش اقتدار ناجا به منزله توسعه نظم، امنیت و آرامش در جامعه و مایوس شدن متجاوزان به حقوق مردم است.
وی با اشاره به حضور گسترده و موثر پلیس در اقصی نقاط کشور از مرز تا مرکز، افزود: نیروی انتظامی در 8 هزار و ۷۵۵ کیلومتر از مرزهای آبی، خشکی و ... هوشیارانه و فعالانه حضور دارد و به این خدمت افتخار می‌کند و در دور‌ترین نقطه کشور ولو با حضور یک خانواده کم جمعیت، خود را موظف به تامین امنیت آنان می‌داند.