kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

شکست پروژه صهیونیستی در المپیک 2020 توکیو

پروژه عظیم صهیونیست‌ها در المپیک توکیو با حضور ورزشکاران حامی مقاومت فلسطین شکست خورد.

مسابقات المپیک توکیو به خط پایان رسید و در این دوره، اقدامات صهیونیست‌ها برای پروژه عادی ‌سازی روابط با شکست بزرگی مواجه شد.رژیم صهیونیستی در 20 سال گذشته برای عادی ‌سازی روابط با کشورهای مسلمان و عرب با حربه ورزش وارد میدان شد و برای عملی کردن این پروژه عظیم و هویت دادن به کشور جعلی‌اش، هزینه‌های چند صد میلیون دلاری انجام داده است.
المپیک مهم‌ترین مکان ورزشی برای رژیم صهیونیستی است تا چهره زشت و ظالم خود را تطهیر کند و مدعی شود رژیمی صلح‌طلب است و مشکلی با کشورهای دیگر و مخصوصا با مسلمانان ندارد. اما سناریوی چند صد میلیون دلاری صهیونیست‌ها به دست ورزشکاران حامی مقاومت در المپیک توکیو به باد رفت. بر اساس گزارش خبرگزاری فارس، در همان اولین روز آغاز مسابقات المپیک، فتحی نورین الجزایری خود را به عنوان چراغ راهی برای ورزشکاران مسلمان نشان داد و حاضر نشد مقابل نماینده رژیم کودکش صهیونیست در مسابقات جودو بازی کند.
حرکت بزرگ نورین و نه گفتن به رژیم ظالم صهیونیستی با اقدام محمد عبدالرسول سودانی تکمیل شد. این جودوکا مسلمان نیز بعد از نورین حاضر نشد با ورزشکار متجاوزان بازی کند و حاضر نشد هویت جعلیشان را تایید کند. شکست بزرگ صهیونیست‌ها درحالی رقم خورد که 6 ماه پیش این رژیم با حمایت آمریکا و با رشوه چند میلیون دلاری سودان را جزو کشورهای خائن به آرمان مقاومت فلسطین کرد تا روابطش را عادی کند.
اما نکته اینجاست با وجود هزینه هنگفت صهیونیست‌ها برای عادی ‌سازی روابط با دولت سودان، در میدان المپیک ورزشکار سودانی تمام معادلات را بهم ریخت و حاضر به مبارزه با ورزشکار صهیونیست نشد.
با پایان مسابقات المپیک دو نکته روشن شد که ورزش از سیاست جدا نیست چون صهیونیست‌ها ورزش را بهترین تریبون برای هویت دادن به رژیم ظالمشان می‌دانند و برای بازی با ورزشکاران کشورهای مسلمان هزینه‌های هنگفت می‌کنند. نکته دوم این است که المپیک توکیو برای صهیونیست‌ها میدان شکست بود. اقدام دو جودوکا الجزایری و سودانی پروژه صهیونیست‌ها را بهم ریخت و تلاش نافرجام آل‌سعود برای تطهیر صهیونیست‌ها جواب نداد و تنها روسیاهی برای سعودی‌ها باقی ماند.