kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۴۶۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
با هدف عرضه اقلام و اجناس مورد نیاز هیئت‌های مذهبی در ماه محرم

نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» آغاز به کار کرد

 

نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» در میدان امام حسین‌(ع) با حضور مهدی چمران، رئیس‌شورای اسلامی شهر تهران و پیروز حناچی، شهردار تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در آستانه فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع)، سخنگوی نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» گفت: نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» تا روز سه‌شنبه اول محرم از ساعت ۹ تا ۲۰ با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران برگزار می‌شود.
سعید صدرائیان افزود: اجرای این رویداد فرهنگی از سال ۱۳۸۱ توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آغاز شده است و هدف از برگزاری آن ایجاد بستری برای عرضه اقلام و اجناس مورد نیاز هیئت‌های مذهبی که در ماه‌های محرم و صفر به اجرای مراسم می‌پردازند، است. شهرداری تهران با اجرای این برنامه می‌تواند سیاست‌های کلان شهری را نیز منتقل کند؛ سیاست‌هایی در حوزه محیط زیست، تفکیک زباله، ترافیک، فضا‌سازی شهری و آموزش شیوه نامه‌های بهداشتی هم انجام می‌گیرد.
صدرائیان با بیان اینکه بن خرید به هیئت‌هایی تعلق می‌گیرد که در سازمان تبلیغات اسلامی به ثبت رسیده‌اند، ادامه داد: در مجموع بیش از ۱۳ هزار هیئت مذهبی در شهر تهران به ثبت رسیده است که مسئولان این هیئت‌ها می‌توانند با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی و ثبت‌نام در t‌48 http://yun.ir/xsدرخواست دریافت بن خرید خود را ثبت کنند.
وی بیان داشت: پرچم و کتیبه هیئت، اقلام بهداشتی و ماسک، مواد غذایی، تجهیزات برقی و صنعتی، محصولات فرهنگی، لوازم یک بار مصرف، لوازم آشپزخانه و تجهیزات صوتی و الکترونیکی هیئت‌های از اقلامی است که در رویداد فرهنگی «عطر سیب» عرضه می‌شود و برای جلوگیری از ازدحام و کاهش مراجعه حضوری، بخش قابل توجهی از سفارش‌ها از طریق سایت و به صورت مجازی انجام خواهد شد. صدرائیان درباره خدمات رویداد فرهنگی «عطر سیب» نیز گفت: خدماتی مانند ثبت و تمدید مجوز هیئت، صدور مجوز ستاد کرونا، مجوز و هماهنگی پلیس راهور، خدماتی مانند خرید بیمه هیئت، راه‌اندازی سایت هیئت، طراحی پوستر و تبلیغات هیئت، چاپ بنر و پوستر، پخت غذای هیئت و کرایه تجهیزات هیئت خدماتی است که مجموعه‌های خصوصی با تخفیف مناسب به هیئت‌های مذهبی ارائه می‌کنند.