kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آغاز ریاست جمهوری آقای رئیسی را به ایشان و همه ملت مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. امید وافر دارم با نصرت الهی این سرباز خدوم و ولایت با تأسی از مکتب مقدس قرآن کریم و حضرات معصومین(ع) و با تبعیت از رهنمودهای حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) قطار انقلاب را با سرعت به مقصد ارزش‌های اسلامی پیش ببرند.
6263---0938
* خدایا به حق مظلومیت خاندان عصمت و طهارت، دولت سیزدهم را مقدمه تشکیل دولت اسلامی و مهیای ظهور حضرت حجت‌بن‌الحسن مهدی موعود (عجل‌ا... تعالی فرجه) قرار بده. آغاز غرورآفرین دوره سیزدهم ریاست جمهوری اسلامی مبارک باد.
0656---0937
* رئيس‌جمهور محبوب و مقتدر ما حرف اول و آخر را زد که سفره مردم را به اراده بیگانگان گره نخواهیم زد.
0049---0911
* ضمن تبریک به امت حزب‌ا... و آغاز کار دولت انقلابی، حاضرم با بیش از 60 سال سن برای شکستن تحریم اقتصادی غرب علیه کشورمان، خیش به خودم ببندم و زمین را شخم بزنم تا دست کسانی را که برای نان شب خود دست تمنا در مقابل اجنبی دراز می‌کنند قطع شود.
قاجار دولو
* در طول سال‌های بعد از انقلاب هر کجا روی پای خود ایستادیم پیشرفت کردیم و برعکس در جایی که امید به دشمن بستیم مانند برجام شکست سنگینی خوردیم. این تجربه پیش روی دولت آقای رئیسی است. با ولایتمداری که از آقای رئیسی سراغ داریم می‌دانیم که ریل‌گذاری درستی خواهند کرد و مشکلات به تدریج حل خواهد شد.
7345---0912
* تردید نباید داشت که ترمیم خرابی‌های 8 سال گذشته زمانبر خواهد بود ولی باید توجه داشت رمز موفقیت داشتن نگاه سیستمی است. تمام وزارتخانه‌ها باید هم‌افزا باشند فلذا تشکیل جلسه هم‌اندیش برای هم‌جهت شدن کارهای دولت جدید یک ضرورت است.
4190---0917
* آقای روحانی گفت فکر نمی‌کردیم آمریکا به این راحتی برجام را زیر پا بگذارد. این یعنی هر چه طی این 7 سال اخیر از برجام دفاع کرده بودند براساس چنین توهم خامی بوده است!
سیدمجتبی
* اگر رابرت مالی نماینده ویژه آمریکای جنایتکار در امور ایران اعتراف به شکست حداکثری تحریم‌ها در مقابل کشورمان دارد دلیل آن مقاومت دولت دوازدهم نیست بلکه صبوری و استواری مردم و همکاری و همیاری نیروهای مسلح و خیرین بخش خصوصی و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری عوامل آن بوده‌اند.
2977---0933
* افرادی به آرزوی آقای رئیسی رئیس‌جمهور محترم در خصوص بوسیدن دست ولی امر مسلمین اشکال گرفته‌اند که خودشان در مدت این 8 سال به دست‌بوسی آمریکا و انگلیس مشغول بوده‌اند و کشور را نیز سالها عقب‌ انداخته‌اند.
1526---0910
* با این همه مشکلاتی که دولت آقای روحانی به جا گذاشته آقای رئیسی معجزه نمی‌تواند بکند. این کمیسیون‌های مجلس به ویژه کمیسیون اقتصاد هستند که باید با استفاده از دیدگاه کارشناسان برای رفع مشکلات ریل‌گذاری صحیح بکنند و به کمک دولت جدید بیایند.
5107---0913
* دولت مردمی آقای رئیسی در درجه اول باید دنبال تثبیت قیمت ها در بازار باشد. این کار نیز با تثبیت ارزش پول ملی ممکن خواهد بود. و الا مرتب در بازار نوسان قیمت کالا خواهیم داشت و آرامش روانی جامعه به هم خواهد ریخت.
1526---0910
* آقای روحانی چگونه می‌خواهد با یک حلالیت طلبیدن زبانی از مردم قصور و سوءمدیریت خود در آشوب آبان 98 در شیوه افزایش قیمت بنزین با ضایعات مالی و جانی که به جا گذاشت ماستمالی کند؟
2977---0933
* آقای روحانی با کمک گرفتن از صداوسیما هم نتوانست سوء مدیریت‌ها و ناکارآمدی‌های خود را برای مردم توجیه کند. این دولت با ندانم‌کاری‌های خود مردم را به خاک سیاه نشاند و این زخم‌ها به آسانی ترمیم نخواهد شد.
9554---0901
* با مشکلاتی که آقای روحانی برای مردم و کشور به وجود آورد نشان می‌داد که اعتقادی به کار کارشناسی ندارد و تمام تلاشش این بود که حرف خودش را جلو ببرد. نمونه آن تعیین نرخ 4200 تومان برای ارز بود که موجب شد کمر اقتصاد کشور بشکند و هیچ مسئولی زیر بار آن نرود. در این دولت چیزی که باید به جد مورد توجه قرار بگیرد اهمیت دادن به کار کارشناسی در اداره کشور است.
2986---0915
* هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان در جنگ نرم 42 ساله علیه ملت ایران بصورت شبانه‌روزی و یا به کارگیری تمام امکانات و تجهیزات رسانه‌ای از شبکه‌های ماهواره‌ای گرفته تا خبرگزاری‌ها و تولید انواع فیلم در حال انجام است. عرض می‌کنم نظام مسئول دفاع از مردم در برابر این تبلیغات سوء در کشور است.
8949---0912
* یکی از مسائلی که در هشت سال گذشته شاهد آن بودیم عداوت و دشمنی عده‌ای غرب‌پرست و غربزده داخلی با نظام مقدس و شهید داده تحت عنوان و نام مقدس آزادی بیان بوده است که با کنایه‌ها،‌ جوک‌ها، کاریکاتورهای توهین‌آمیز، شایعه و شبهه‌پراکنی و... که تاییدکننده خط تبلیغاتی دشمنان در رسانه‌های فارسی زبان خارجی است. لذا جای خالی قانون صیانت از فضای مجازی کاملا مشهود است. امیدواریم مجلس انقلابی با کار دقیق و کارشناسی نسبت به تصویب آن اقدام نماید.
مجتبی گروسی- خبرنگار آزاد
* دوران 8 ساله ریاست جمهوری آقای روحانی شاهد چند اعتراض آشوب اجتماعی، آشوب بنزین و آخرین آن مشکلات آب خوزستان بود که باعث شد آشوبگران وابسته اعتراضات به حق را به سمت ایجاد خسارت برای کشور و ملت هدایت کنند. لازم است دستگاه‌های مسئول عامل اصلی به وجود آمدن این اعتراض‌ها در دولت مدعی تدبیر و امید بود محاکمه و مجازات شوند.
6043---0916
* راه مبارزه با ویروس منحوس تنها تعطیل کردن فعالیت مردم نیست اگرچه بی‌تاثیر نیست ولی سازوکار غلبه بر ویروس، پیشگیری، زدن ماسک، فاصله‌گذاری، مراعات بهداشت دست‌ها و واکسیناسیون عمومی است... با توجه به درپیش بودن عزاداری سرور و سالار شهیدان امیدواریم با رعایت مسائل فوق، عزاداری آن حضرت به بهترین نحو برگزار شود.
جمعی از هیئات مذهبی بالا خیابان مشهد
* عده‌ای سودجو در بدنه دولت و بانک مرکزی با اجیر کردن دلالان جزء، به طور علنی با سندسازی و یا کارت ملی مردم، ارز مسافرتی دریافت و 5-6 میلیون سود می‌کنند و سیصد هزار تومان هم به صاحب کارت تحویل می‌دهند! دستگاه قضایی و ناظران امر با این سارقان واقعی برخورد کنند.
2914---0990
* چه خوب است هیئتی تعیین شود که وقتی مسئولی یا مسئولانی مدت خدمتشان به اتمام می‌رسد عملکردشان توسط این هیئت بررسی و مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد و در صورت قصور عمدی و وارد آوردن خسارت به کشور و ملت برخورد لازم با آنها صورت گیرد.
8495---0911