kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* معتقدم مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور جدید کشورمان در روز سه‌شنبه 1400/5/12 در حکم یک جشن دیگر در ادامه جشن عید غدیر بود. چرا که در این مراسم حکم ریاست جمهوری کسی تنفیذ شد که در سابقه خود نشان داده پیگیر حق و عدالت است.
احمدزاده
* خداوند متعال را سپاس می‌گویم که 8 سال سختی و مرارت و دشواری‌های دولت مدعی تدبیر اصلاحاتچی‌ها سپری شد. می‌توان گفت که بیش از 30-40 سال کشور را به قهقرا بردند. ان‌شاءا... دولت انقلابی آقای رئیسی و مجلس و دستگاه قضایی تحت فرمان رهبر عزیز و حکیم‌مان با تلاش جهادی شبانه‌روز این عقبگرد به اندازه 30-40 سال را به سرعت جبران کنند، کشور را در رتبه اول علمی، سیاسی، فرهنگی و... منطقه قرار دهند، مشکلات تورم، گرانی، مسکن و... را با سرانگشت تعقل و توکل حل و فصل نمایند تا بار دیگر خنده را بر لبان محرومان شاهد باشیم.
فرخی
* آقای روحانی گفتند دولت وظیفه مبارزه با گرانی نداشته است! درست می‌گویند دولتی که خودش گرانی تولید می‌کرده البته که موظف به مبارزه با آن نبوده است!
2830---0905
* وقتی رفتار مدیریتی و زندگی دولتمردان دولت آقای روحانی را با مدیران اول انقلاب مقایسه می‌کنم تفاوت بسیار زیادی وجود دارد. چرا باید اجازه می‌دادیم چنین مدیران ضعیف‌النفس و ناتوانی بر ما حکومت بکنند و کشور را عقب بیندازند؟
9458---0914
* ملت به خاطر کارهای دولت اعتماد و امید به آمریکا هرگز او را نمی‌بخشد کارهایی که عزت و غرور ملی ما را لکه‌دار کرد. فتنه بنزین، قدم زدن وزیر امور خارجه با وزیر خارجه شیطان بزرگ، برگرداندن هواپیمای حامل مواد دارویی اعزامی به یمن به خاطر درخواست کری، تعطیلی مراکز هسته‌ای، تحمیل برجام بدفرجام، تحمیل سند ننگین 2030، پایمال کردن خون شهدای هسته‌ای و تعامل با غرب که شهادت سردار دلها، دکتر فخری‌زاده و... را در پی داشت.
6820---0911
* حال که آمریکا این شیطان بزرگ در برجام خرش از پل گذشته به افراد ساده‌اندیشی که 8 سال به او اعتماد کردند به خاطر کلاه گشادی که به سرشان گذاشته می‌خندد!
8857---0992
* آقای سیدحسن خمینی 8 سال در برابر این همه فشار و سختی که دولت تدبیر به ملت روا داشت سکوت کرد و در برابر این سیاست‌های غلط سخنی نگفت بلکه در مقاطعی از عاملان آن‌ها حمایت کرد و حالا از طرحی که هنوز تصویب نشده و قرار است مقرراتی را مثل سایر کشورها بر رسانه‌های مجازی بی‌در و پیکر مد نظر قرار دهد برافروخته شده است!
9970---0938
* دولت تدبیر در روزهای پایانی عمر خود باز هم نرخ دلار را افزایش داد! تا امکان تشکیل زندگی مجردها باز هم کمتر و کمتر شود.
8502---0913
* «دولت اعتماد و امید به آمریکا به آخر خط رسید» تیتر پرمعنای کیهان روز دوشنبه 1400/5/11 بود.
0049---0911
* امیدوارم هیئت دولت به ویژه کسانی که طی 8 سال عامل تورم، گرانی، توهین و تحقیر مردم، ترک فعل و گزارش‌های دروغ و... به مردم بوده‌اند، مورد بازخواست قرار بگیرند.
مرادی
* عذرخواهی و حلالیت‌طلبی زبانی آقای روحانی از مردم حکم نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب را برای ملت دارد. اگر ایشان در گفته‌های خود صداقت داشت نباید در 8 سال گذشته غرب و غربی‌ها را بر بزرگان و دلسوزان هم‌وطن خود ترجیح می‌داد و نباید گوشش به دهان خارجی‌ها می‌بود.
علیمردانی
* دولت دوازدهم نه تنها برای ایران بلکه باید برای مسئولین کشورهای جهان نیز درس عبرت بشود که فقط به ملت خود تکیه بکنند و اعتماد به غرب سرابی بیش نیست.
4190---0917
* عمر دولت بی‌تدبیر آقای روحانی به پایان رسید. دولتی که یک ملت را مدت 8 سال عقب انداخت و زندگی را برای اکثریت جامعه این قدر تلخ کرد. عذرخواهی ایشان در روزهای پایانی دولت چه دردی را دوا می‌کند؟
2143---0913
* دولت جدید دو هفته برخی مشاغل تجمعی مثل رستوران‌ها و مراکز پررفت و آمد را تعطیل کند تا ان‌شاءالله روند افزایش کرونا متوقف شود.
0220---0935
* ویروس کرونا امان مردم را بریده مسئولین فعلا به جای هرچیز به فکر واکسیناسیون به تعداد روزانه چندین میلیون دُز باشند. در این شرایط بحرانی حفظ جان مردم از هر چیز دیگری واجب‌تر است. همه مسئول هستیم و برای ریشه‌کن کردن این بیماری باید همه پای کار بیاییم.
0811---0914
* آقای جهانگیری معاون اول رئيس‌جمهور چنان از فضای ول و بی‌در و پیکر مجازی دفاع کرده که گویا ایشان تمام مشکلات و گرفتاری‌های مردم را در این 8 سال حل کرده است. آن چیزی که بیش از هرچیز ما مردم را ناراحت می‌کند عوام‌فریبی این‌گونه از سیاسیون است.
دمشقی
* تعجب می‌کنم که مخالفین طرح مجلس در صیانت از فضای مجازی چگونه راحت از کنار آسیب‌های پرخسارت این فضای رها شده عبور می‌کنند و تا تصمیمی برای اصلاح آن گرفته می‌شود فورا دوگانه معیشت و از بین رفتن معیشت را مترسک می‌کنند و می‌خواهند جامعه را بترسانند!
حسنی
* یک عده به حدی بی‌درد شده‌اند که فروپاشی بسیاری از خانواده‌های ایرانی در اثر رها بودن فضای مجازی و پیامدهای سوء آن برای آنان مسئله نیست و هیچ اهتمامی برای سالم‌سازی و امنیت‌بخشی این فضا نداشته و ندارند. آیا عجیب نیست؟
2770---0912
* تالاب آلاگل در نزدیکی مرز ترکمنستان ضمن اینکه زیستگاه انواع پرندگان وحوش، ماهی و... می‌باشد تفرجگاه بسیار زیبایی است که با فروش آب آن به مزارع پرورش ماهی در حال خشک شدن است. تا به حال هم اگر اسمی از تالاب مانده به همت دوستداران طبیعت بوده است. متاسفانه مسئولان تماشاگر
بوده‌اند.
8756---0937
* در یکی از شهرهای شمال خوزستان مستاجرم و سه منزل اطراف ما حدود 10 سال است که خالی از سکنه‌اند. قطعا در بسیاری از مناطق و شهرها هم چنین رویه‌ای هست. پیشنهاد می‌شود به کمک نیروهای مردمی، کار شناسایی خانه‌های خالی انجام شود.
5215---0905
* اکثر چراغ‌های برق 20 دقیقه قبل از غروب که هوا تاریک نیست روشن می‌شوند وقتی پیگیری می‌شود که چه لزومی دارد، اظهار می‌دارند اینها خودکارند... چطور از مردم برای خاموش کردن یک لامپ اضافه درخواست می‌کنند ولی هزاران لامپ در معابر و خیابان 20 دقیقه غیرضروری روشن می‌شوند؟
8895---0919
* شرکت بیمه آتیه‌سازان در سال قبل ده درصد فرانشیز می‌گرفت و امسال چهل درصد! بیش از صد قلم دارو از دو سال پیش آزاد شده و بیمه دیگر نمی‌پذیرد! و همه این مشکلات ناشی از ناکارآمدی دولت مدعی تدبیر است. باید در دادگاه عدل الهی پاسخگو باشند. ملت از او راضی نیست.
7054---0935
* ای کاش آقای روحانی در روز پایانی ریاست‌ جمهوری همان‌طوری که بذل و بخشش بسیاری به مدیران و وزارتخانه‌ها کرد جا داشت بخش کوچکی را هم برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اختصاص می‌داد قطعا از کسانی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند مستحق‌تر بودند.
صابر سیار - روستای سادات محله لاهیجان