kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



3 اولویت دولت رئیسی
عبداله گنجی: «با شروع به کار رئیسی اگر ازم بپرسند ٣ اولویت اصلی و آنی دولت چیست؟ خواهم گفت: کنترل و تثبیت قيمت‌ها به روش غیر قهری، مواجهه هدفمند با کرونا و تلف نکردن حتی یک روز برای رفع تحریم با توجه به سه اصل حکمت، عزت و مصلحت.»
قابل توجه وزیر جوان
سید: «سریال قطعی اینترنت در مهرستان سیستان وبلوچستان پایانی ندارد! معلمان و دانشجویان امروز ۳۰ کیلومتری را برای انجام کارها و کلاس‌ها در جست‌وجوی اینترنت و آنتن طی کردند.»
آداب شهروندی
متین: «ما تهرانی‌ها روزانه هفت هزار تن زباله تولید می‌کنیم. یعنی روزانه ۱۰۰۰ برج میلاد کیسه زباله روی هم قرار بگیرد.»
تفاوت غرب و غربزده
کاربری نوشت: «از نظر آمریکا و انگلیس کشتی اسرائیلی رو پهپاد ایرانی زده، از نظر زیباکلام و همفکراش ایران حتی نمیتونه دوچرخه بسازه. جالبه‌ها؛ غربی‌ها به توان ایران باور دارن اما غربزده‌ها نه!»
الگوهای ورزشی، الگوی فرزندآوری
سیدهانی‌هاشمی با انتشار ویدیویی نوشت: «هلن گلاور بریتانیایی، برنده ۲ مدال طلای المپیک قایقرانی و استقبال از یک دختر و دو پسر قد و نیم قدش. تو ایران هم در حوزه زنان مربی باشگاهای ورزشی و روشنفکرای کافه نشین معتقدند زایمان باعث عقب افتادگی زن از زندگی وتحصیل و ورزش میشه.»
تنفیذ امید
سارا: «‏امروز رسما فردی کار خودش را شروع کرد که به دشمن خوشبین نیست و به سرمایه‌ داخلی توجه دارد و مسائل کشور را به مذاکره گره نمی‌زند و این بسی جای امیدواری دارد.»
کاربری نوشت: «‏دغدغه این روزهای مردم این سرزمین؛ مبارزه با فساد، معیشت و رسیدگی به استانهای محروم است. امیدواریم با ‎تنفیذ امید، امید به کالبد زخم خورده این سرزمین تزریق شود.»