kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

تشییع پیکر سرباز شهید «عبدالجبار مختوم‌نژاد» در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

مراسم تشییع پیکر سرباز شهید «عبدالجبار مختوم‌نژاد» که توسط یکی از اشرار به شهادت رسیده است در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.


به گزارش پلیس تهران، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم تشییع پیکر شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد با بیان اینکه امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای مردم است، اظهار داشت: برهم‌زنندگان نظم همواره در تلاش هستند آرامش جامعه را دچار اخلال کنند.در این شرایط باید مردان بزرگی باشند که از آسایش خود گذشته و امنیت را برای مردم برقرار کنند و نمونه مصداق این موضوع شهادت دو نفر از پرسنل این نیرو در روز نهم مرداد بود.
سردار حسین رحیمی افزود: شهید مختوم‌نژاد یکی از اشرار را به مرجع قضائی منتقل کرده بود، این شرور جانی در مسیر برگشت، از یک فرصت استفاده کرد و با چاقوی خودش که شاید جان ده‌ها مرد و زن را در زورگیر‌ی‌هایش به لرزه درآورده بود، اقدام به مضروب کردن این شهید کرد.
رحیمی بیان داشت: شهید مختوم‌نژاد، پس از مجروح شدن و در حالیکه خونریزی شدید داشت، ده‌ها متر با بدن چاقو خورده دنبال مجرم رفته و وی را رها نکرده و او را گرفته بود اما در حالی که دیگر جان در بدن نداشت، مجرم متواری شد.
وی با بیان اینکه تمام ما آرزو داریم که در مسیر خدمت به اسلام، نظام و مردم جان خود را فدا کنیم، اظهارداشت: مجرمان آنقدر وقیح شده‌اند که با نخستین اقدام به روی ماموران امنیت سلاح می‌کشند، در هیچ جای دنیا اینگونه نیست، در کشور ما هزینه جرم به شدت پایین و امروز بدون تعارف به شدت کمتر شده است. باید با برخی از مجرمان برخورد صریح، جدی و قاطع شود، مجرمان اکنون کمتر احساس ترس می‌کنند که نباید این‌گونه باشد.
رئیس پلیس تهران با بیان اینکه شهید مختوم‌نژاد بسیاری از روزها، روزه و حافظ ده جزء قرآن کریم بود، گفت: ما جان ناقبلی داریم که اثبات کرد‌ه‌ایم این جان را برای برقراری امنیت فدا خواهیم کرد و از مرگ و شهادت نمی‌هراسیم.
سردار رحیمی متذکر شد: دشمنان بداند، سربازان ولایت برای امنیت و آرامش مردم، حتی بهترین جوانان خود را تقدیم می‌کنند اما اجازه نمی‌دهند کوچکترین خللی در امنیت ایجاد شود، ما عقب نمی‌نشینیم.
قاتل شهید مختوم‌نژاد
به دار مجازات آویخته شود
وی با تاکید بر اینکه با شدیدترین وجه با مجرمانی که امنیت مردم را هدف قرار گرفته‌اند، برخورد می‌کنیم، افزود: ما کمتر از 10 ساعت قاتل شهید مختوم‌نژاد را که بیش از 6 مکان را جابه‌جا کرده بود، بازداشت کردیم، وی اکنون در اختیار پلیس است و ما و خانواده وی توقع داریم در کمترین زمان ممکن در محل به شهادت رساندن شهید مختوم‌نژاد به دار مجازات
آویخته شود.
گفتنی است، سرباز شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد متولد ۱۳۸۰، مجرد و اهل و ساکن شهر گنبد استان گلستان بود.