kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶

ترکاشوند: باند بازی‌ها این بلا را سر والیبال آورد

 


کارشناس والیبال پس از حذف تیم ملی از المپیک گفت: داورزنی شهامت خداحافظی و استعفا داشته باشد.
محمد ترکاشوند پس از حذف تیم ملی والیبال ایران از بازی‌های المپیک در گفت‌و‌گویی با خبرگزاری مهر گفت: والیبال ایران از سال 90 و پس از آمدن ولاسکو شروع به رشد کرد و همزمان داورزنی نیز شروع به دادن وعده و وعید کرد. متاسفانه او به خاطر جاه طلبی‌هایش، فدراسیون والیبال را رها کرد و معاون وزیر شد اما سؤال این است که او که والیبال را رها کرده بود چرا دوباره به فدراسیون بازگشت و چرا نگذاشت والیبال، مسیرش را طی کند.
ترکاشوند تاکید کرد: داورزنی با تمام مشکلاتی که داشت به فدراسیون والیبال آمد چرا کسی به این مشکلات رسیدگی نکرد. او که از والیبال به همه جا رسید دیگر چه چیزی می‌خواهد؟ داورزنی چقدر می‌خواهد به مردم وعده پوچ بدهد؟ پس از نتایج در لیگ ملت‌ها، او همه چیز را کتمان کرد ما نیز سکوت کردیم اما دیگر چقدر باید با سکوتمان به والیبال خیانت کنیم.
وی ادامه داد: باند بازی‌هایی که در والیبال بوجود آمد این بلا را بر سر والیبال آورد. الان نیز داورزنی شهامت داشته باشد و با یک استعفا والیبال را رها کند. شهامت خداحافظی داشته باشد. داورزنی بگذارد والیبالی‌ها این رشته ورزشی را دست بگیرند. ما در والیبال افراد خوب کم نداریم.