kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

کاریکاتوریست فلسطینی موجب خشم سعودی‌ها شد(اخبار ادبی و هنری)

یک کاریکاتوریست فلسطینی پس از انتقاد از مبارزه جودوکار عربستانی با حریف صهیونیستی، مورد هجمه ارتش سایبری دولت سعودی قرار گرفت.

به گزارش فارس، «محمود عباس» کاریکاتوریست معروف فلسطینی گفت که پس از انتشار کاریکاتوری از شکست جودوکار عربستانی مقابل حریف اسرائیلی خود، مورد حمله وسیع ارتش سایبری سعودی قرار گرفته است.
او به روزنامه الاستقلال گفت که کاربرانی که در شبکه‌های اجتماعی به او حمله می‌کنند، وابسته به دیوان پادشاهی سعودی هستند.
«تهانی القحطانی» نام جودوکار زن عربستانی است که روز جمعه گذشته مقابل حریف صهیونیست خود حاضر شد و با نتیجه عجیب ۱۱ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.
این در حالی است که هفته گذشته «فتحی نورین» جودوکار الجزائری و «محمد عبدالرسول» جودوکار سودانی حاضر به رو در رو شدن با حریفی از رژیم‌ اشغالگر قدس خود نشدند و از المپیک توکیو کناره‌گیری کردند.
«محمود عباس» در کاریکاتور خود به شکست جودوکار عربستانی از حریف صهیونیست خود در مقابل کناره‌گیری «فتحی نورین» برای حمایت از فلسطین‌ اشاره کرده که این موضوع خشم سایبری‌های سعودی را برانگیخته است.
این کاریکاتوریست فلسطینی برای اولین بار نیست که مورد حمله ارتش سایبری سعودی قرار می‌گیرد. او در جریان اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز با کشیدن کاریکاتوری از «محمد بن‌سلمان» که با چهره نگران منتظر اعلام نتایج بود، خود را در معرض حمله سعودی‌ها قرار داد تا جایی‌ که برخی از آنها خواستار ‌ترور «محمود عباس» شدند.