kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
آیا ذی‌نفعان ثروتمند، مانع اجرای قانون شدند؟

قطع آب مشترکان پرمصرف ۲۴ ساعت پس از اعلام آن لغو شد

در حالی که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران دو روز پیش از قطع آب مشترکان پرمصرف از روز شنبه خبر داده بود اما 24ساعت پس از این وعده، وی رسما خبر لغو آن را اعلام کرد!

محمدرضا بختیاری که پیش از این از پرمصرفی 20 درصد مشترکان تهرانی انتقاد کرده بود دیروز مدعی شد: با مشارکت مردم و کاهش روزانه
۲۰۰ هزار مترمکعبی مصرف آب در پایتخت، قطع آب مشترکان پرمصرف از دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان تهران خارج شد.
بختیاری ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مسئولانه شهروندان تهرانی در مدیریت مصرف درست آب، اظهار کرد: اخطارهای متعدد شرکت آب و فاضلاب استان تهران از ابتدای تیرماه برای اولین بار سبب کاهش مصرف بین مشترکان پرمصرف و بدمصرف شده است و امیدواریم این روند در آینده نیز تداوم داشته باشد، چرا که امسال منابع آبی در شرایط نامناسبی هستند و اگر این همراهی و همدلی شهروندان ادامه نداشته باشد، تامین آب شرب در تهران با معضلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.
وی ادامه داد: مصرف آب شرب تهران از سه‌میلیون و ۷۶۹ هزار مترمکعب در هشتم مرداد سال ۱۳۹۹ به سه میلیون و ۵۷۲ هزار متر مکعب در هشتم مرداد ۱۴۰۰ کاهش یافته است که این یعنی میزان مصرف مشترکان بدمصرف و پرمصرف استان تهران ۱۲ درصد کاهش یافته است.
به گزارش فارس، درحالی‌که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران صبح روز شنبه اعلام کرده بود، آب مشترکان پرمصرف روزانه ۲ تا ۵ ساعت قطع می‌شود، اما تنها با گذشت ۲۴ ساعت از این خبر دیروز این دستور لغو شد.