kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۸۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

اینستاگرام صفحه رئیس ‌قوه قضائیه را از دسترس خارج کرد

مرکز رسانه قوه قضائیه درباره از دسترس خارج شدن صفحه رئیس‌قوه قضائیه از سوی اینستاگرام اعلام کرد: حتما تلاش خواهد شد این راه ارتباطی با مردم در فضای مجازی مجددا برقرار شود.

مرکز رسانه قوه قضائیه روز پنجشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:
«‌در حالی که روز گذشته و به مناسبت ایام مبارک عید سعید غدیر صفحه اینستاگرام حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس‌قوه قضائیه رسما آغاز به فعالیت نموده بود تا امکانی برای ارتباط مستقیم با مردم شریف و فعالین فضای مجازی باشد، این صفحه از ساعاتی پیش و به دلایل اعلام نشده‌ای از سوی اینستاگرام از دسترس خارج شده است.
در ساعات اولیه آغاز به کار اینستاگرام ejeii_org @ این صفحه با استقبال بسیار گسترده کاربران رو‌به‌رو شده بود. پیگیری‌ها جهت اطلاع از دلایل از دسترس خارج شدن این صفحه و بازگرداندن آن آغاز شده و حتما تلاش خواهد شد این راه ارتباطی با مردم در فضای مجازی مجددا برقرار گردد همچنین صفحات دیگر ایشان در دیگر شبکه‌های اجتماعی هم به زودی جهت ارتباط دو سویه با مردم آغاز به کار خواهد کرد.»
خبر بازگشت صفحه اینستاگرام رئیس‌قوه قضائیه صحت ندارد
دیروز همچنین اعلام شد «برخی سایت‌ها و کانال‌ها به اشتباه خبر بازگرداندن صفحه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در اینستاگرام را منتشر کرده‌اند که متاسفانه به شناسه صفحه مورد نظر دقت نکرده‌اند، شناسه صفحه رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ejeii_org @ است و باقی صفحه‌ها مربوط به ایشان نمی‌باشد.»