kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* 8 سال است که مردم هزینه بی‌تدبیری این دولت و دولتمردان را می‌پردازند. واقعا از هر حیث عقب افتادیم و جبران آن سخت خواهد بود.
8857---0992
* اینکه برخی اصلاح‌طلبان نطق می‌کنند دولت آقای رئیسی باید ظرف 100 روز اقتصاد کشور را سامان بدهد شاید منظورشان این است که در صد روز به خواسته‌های ناحق آمریکا تن داده شود. متاسفانه باید گفت این جماعت پررو جز به حقارت در مقابل دشمنان راه‌حل دیگری در چنته‌اش نیست.
4111---0939
* مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی که با تبلیغات خود دولت ناکارآمدی را به قدرت رساندند و هیچ جای سالمی باقی نگذاشتند هنوز دولت بعدی سرکار نیامده حل تمام مشکلات بوجود آمده در 8 سال گذشته را مطالبه می‌کنند!! حداقل به مردم گزارش بدهند چه ثروت هنگفتی از کشور را به فنا داده‌اند بعد، از این خرده فرمایش‌ها داشته باشند.
2977---0933
* نابسامانی آب و معیشت و برق در خوزستان سوغات مدیریت لیبرال برای این مردم است... ولی این نیز بگذرد و روسیاهی برای زغال خواهد ماند.
1006---0912
* من به سهم خود از مردم شریف و نجیب و مهربان خوزستان عذرخواهی می‌کنم که گول وعده‌های دروغ دولت تدبیر را خوردم و رای به روی کارآمدن مسئولینی دادم که هسته‌ای، برق، آب، هوا و... را به برجام بد فرجام گره زدند و این وضع را برای ملت به وجود آوردند... ولی مژده که به قول حافظ «نفس باد صبا مشک‌فشان خواهد شد. دولت پیر دگر باره جوان خواهد شد» ان‌شاءا...
.4190---0917
* با توجه به شرایط خاص خوزستان ای کاش دولت تدبیر یک بار حداقل در طول این 8 سال عمر خود و در این روزهای پایانی کار خود، جلسه هیئت دولت را در خوزستان تشکیل می‌داد؟!
7345---0912 و 3949---0912
* با تشنگی مردم شریف خوزستان، چطور آب خوش از گلوی رئیس‌جمهور و معاون اول پایین می‌رود؟ چه می‌شد اگر سری به شهرهای استان خوزستان می‌زدند و مرهمی بر زخم‌های آنها می‌گذاشتند؟! البته باید مواظبت می‌کردند که با کفش روی فرش مردم راه نروند! ولی این رافع مسئولیت آن‌ها نبود.
9087---0901 و 2842---0910
* اینکه رئیس‌جمهور می‌گوید اگر ترامپ نبود مردم می‌دیدند خدمات 8 ساله دولت چقدر است مثل این می‌‌ماند که یک راننده اتوبوس سیستم گرمایشی به خودروی خود نصب نکرده و در مقابل اعتراض مسافرانش بگوید اگر هوا سرد نبود می‌دیدید که خودروی من چقدر گرم است؟!
طاهری از عزیزآباد
* از دستگاه قضایی درخواست می‌شود با مدیرانی که عامل به وجود آمدن حوادث خوزستان شده‌اند (مثل استانداران، رئیسان سازمان محیط‌زیست و...) به شدت برخورد نماید.
4662---0912
* واقعیت این است که دشمنان با پول آل‌سعود عربستان روی تجزیه ایران حساب بازکرده‌اند. بی‌جهت نیست با مشکلاتی که در خوزستان بوجود می‌آید شاهد تحرک یک گروهک تروریستی تجزیه‌طلب در جنوب کشور هستیم. البته مردم این منطقه ریشه حرکت‌های تجزیه‌طلبانه را خواهند خشکاند.
سهراب
* با حوادثی که به دلیل بی‌تدبیری دولت در خوزستان بوجود آمد دل دلسوزان نظام خون شد. چرا باید یک گروهک تجزیه‌طلب بی‌ارزش بتواند فضا را متشنج کند؟
4387---0930
* ای کاش یک دهم هزینه‌های چند ده میلیاردی را که برای آزاد راه تهران شمال و سهل‌الوصول شدن دسترسی مرفهین به مراکز تفریح‌شان شد برای حل مشکل آب خوزستان هزینه می‌کردند؟!
محمد مهدی رحمانی
* آقای روحانی به جای اعلام آمارهای کذایی از دولت خود، پاسخ بدهند چرا کشور را به حال خود رها ساخته و گرانی‌ها از سر گرفته شده است؟ متأسفانه کاری کردند که مردم هر روز از این دولت بیشتر متنفر می‌شوند.
9286---0914
* آخر مسئولین اجرایی کار بی‌حاصل را چند بار باید آزمایش کنند؟ این تعطیل کردن‌ها تا شامل همه اصناف و همراه با اقناع عمومی نباشد، هیچ مشکلی را برطرف نمی‌کند. حتی با مسافرت‌های بی‌مورد باعث گسترش ویروس را هم فراهم می‌کند؟!
دشتی
* مسئولین کشور بویژه دستگاه سیاست خارجی باید کاری بکنند و تدبیری بیندیشند که بحرین جدا شده از ایران به پیکره میهن بازگردد.
2943---0916
* دولت آقای رئیسی باید با تشکیل کمیته‌هایی خاص مبارزه با قاچاق و گرانفروشی را به جد در دستور کار خود قرار بدهد و بی‌وقفه پیگیری نماید.
9738---0990
* یکی از سنت‌های مدیریتی عجیب این دولت این است که برخی مسئولان ناکارآمد وقتی از پست و مدیریتی کنار گذاشته می‌شوند در پست‌های بالاتری قرار می‌گیرند! افرادی چون استاندار سابق خوزستان به مسئولیت استاندارد کشور می‌رسند و نماینده‌ای که اعتبارنامه‌اش رد شد حائز مسئولیت قابل توجهی در دولت می‌شود! لازم است دستگاههای مسئول با چنین مواردی برخورد کنند.
8003---0917
* وزارت صمت با کدام دلیل عقلانی به جای توسعه ذوب‌آهن و فرآوری محصول در کشور و اشتغالزایی مجوز صادرات سنگ آهن خام به دیگر کشورها را صادر کرده است؟!
9871---0912
* از دولت منتخب به ویژه وزیر آموزش و پرورش آینده درخواست می‌شود نسبت به کاهش تنوع مدارس کشور (بیش از 16 نوع مدرسه وجود دارد) و نیز کاهش طول تحصیل با کم کردن تعصیلات اهتمام ویژه‌ای نمایند تا عمر و وقت جوانان هدر نرود و ازدواج و اشتغال جوانان به ویژه پسرها با تاخیر مواجه نشود.
پارسانسب- شهریار
* از دولت سیزدهم درخواست می‌شود ترازو را که با جمع شدنش از نانوایی‌ها باعث شد که نانوا و مشتری مدیون یکدیگر شوند، به نانوایی‌ها برگرداند.
2830---0905
* من از شهرک پرنیان ( ابوذر) در بلوار ارتش تماس می‌گیرم. در این شهرک نبش ابوذر دوم - پارک ابوذر- دو هفته است که آب فراوانی از وسط پارک بیرون زده و در حال تخریب آسفالت و غیره است. چند بار با شهرداری منطقه یک تماس گرفته‌ام ولی ترتیب اثر نمی‌دهند‌. لطفاً بنویسید کاری بکنند و از هدر رفتن آب و تخریب آسفالت و خیابان جلوگیری کنند.
شهروند ساکن شهرک
* چرا اداره برق تهرانسر مقدار کارکرد کنتور برق را در پیامک مصرفی به مشتریان قید نمی‌کند؟!
6858---0919
* قیمت هر کیلو هویج در شاهرود 20 هزار تومان شده خدا دولتمردانی را که کشور را به حال خود رها کرده‌اند و هیچ نظارت و کنترلی روی قیمت‌ها ندارند نمی‌بخشد.
4470---0912
* بعضی از دستگاه‌ها و سازمان‌ها مدارک تحصیلی دانشگاه پیام نور را نمی‌پذیرند. اگر چنین است چرا دولت این دانشگاه را به وجود آورده و همچنان اجازه پذیرش دانشجو می‌دهد؟
8495---0911
* مادرم در مرکز واکسیناسیون درخواست واکسن ایرانی کرده به او گفته‌اند نمی‌شود! واکسن برکت برای راننده تاکسی‌هاست! برای شما چینی داریم! آیا واقعا چنین قانونی وجود دارد؟ چرا مردم حق انتخاب ندارند؟!
شهروندی از فاز 3 اندیشه شهریار