kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۷۴۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 


دفاع از حق، مرام پهلوانی
ابراهیم: «اون جودوکای الجزایری که از مسابقه با رقیبش انصراف داد تا مرحله بعد با اسراییلی مواجه نشه یادتونه؟! حالا رقیبشم از مسابقه دادن با اسراییلی انصراف داد.»
می توانیم
مصطفی عاشوری: «شرکتی دانش‌بنیان سیستمی ساخته که بدون اضافه شدن هیچ ماده شیمیایی، خوشه‌های مولکولی آب تغییر میکنه و سریع‌تر جذب گیاه میشه و بدون آسیب به گیاه تا 30 درصد مصرف آب کاهش پیدا میکنه و راه‌حلِ بزرگی برای معضل کم آبی هست. حالا فهمیدین چطور تهدید رو به فرصت تبدیل میکنن؟»
ریشه اعتراض‌ها در ماهشهر
کاربری نوشت: «ماهشهر بودیم؛ نماد توسعه‌ نامتوازن شهری! بخشی از شهر، از بالای شهر تهران هم شیک‌تر و سانتی‌مانتال‌تر است و بخشی از شهر هم که اوضاع سخت و تلخش قابل وصف نیست. چه درگیری‌های ۹۸ و چه درگیری‌های اخیر، ریشه اصلی اعتراضات تند ماهشهر (که توسط خلقی‌ها به سرقت رفت) همین شکاف طبقاتی بود.»
جلادی که نامش در تاریخ می ماند
گرائی: «او را با کودتا آوردند و با تحقیر بیرونش کردند. شاهی که برای دفاع از ایران شهامت شلیک یک گلوله را هم نداشت اما برای قتل عام ملت بارها حکم تیر داد. ۴ مرداد سالگرد مرگ رضا پالان، یکی از بزرگترین جلادان تاریخ ایران!»
نقش جهاد کشاورزی در بحران آب
زهرا گرجی: «عدم اقدام جهاد کشاورزی در ارائه الگوی کشت مبتنی بر وضعیت بارش و منابع آبی هر منطقه(در شرایطی که بخش کشاورزی بیشترین سهم را در هدر رفت آب کشور دارد)، بحران کم آبی این روزها که در واقع بحران مدیریت آب می باشد را رقم زده است.»
توضیح بیشتری نیازه؟
سارا هوشمندی:« در روزی که یک نقطه از تهران شاهد تجمع اعتراضی به قطع مکرر برقه ، سخنگوی صنعت برق اعلام می‌کنه منتظر موج جدید خاموشی ها باشید! مشخصه سیم آخرین تلاش‌ها برای به هم ریختن اوضاع کشور و عصبانیت مردم از کجا به برق زده میشه یا توضیح بیشتری نیازه؟»