kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۴۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
فرمانده ناجا:

صف مردم خوزستان از معاندین جداست /عوامل آشوب‌ها به ‌سزای اعمالشان می رسند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مسببین در ناآرامی‌ها و آشوب‌های خیابانی که در پی تخریب اموال عمومی و مردمی هستند، در رصد پلیس هستند و بدانند که به‌سزای اعمالشان خواهند رسید.

 


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در ارتباط ویدئوکنفرانسی با قرارگاه انتظامی امام علی‌(ع) در استان خوزستان، وضعیت انتظامی ـ امنیتی استان را رصد و بررسی و تدابیر و رهنمودهای لازم را ابلاغ کرد.
اشتری در این ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت ستوان‌دوم «ضرغام پرست» که در جریان ناآرامی‌های اخیر در استان خوزستان، توسط معاندان کور دل و اشرار مسلح به فیض شهادت رسید، با اشاره به رویکرد نیروی انتظامی در جدا‌سازی صف مردم از آشوبگران و اغتشاشگران، اظهارداشت: مردم غیور خوزستان همواره اثبات کرده‌اند که صفشان از معاندین جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه‌های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش خوزستان مقاوم را به مخاطره‌اندازند، نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهند عده‌ای فرصت‌طلب فضا را ناامن کنند.
وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس در صیانت از امنیت و آرامش مردم استان خوزستان، گفت: سیاست و رویکرد نیروی انتظامی در فضای امروز استان خوزستان، «آرام‌‌سازی» است و برای تحقق این مهم از ظرفیت‌های خود، بهره‌برداری حداکثری می‌بریم.
فرمانده ناجا با اشاره به موج‌سواری ضد انقلاب، منافقان کوردل و اشرار فرصت‌طلب از مطالبه به حق مردم یادآور شد: عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل و معاندین بدانند که خط قرمز نیروی انتظامی حفظ و ثبات امنیت پایدار، صیانت از بیت‌المال، کیان و اموال مردم است؛ پلیس هوشیار است و بسیاری از این عوامل شرور و معاند که جز تخریب اموال عمومی و برهم‌زدن امنیت، هدفی ندارند، شناسایی شده‌اند.
اشتری با بیان اینکه نیروهای پلیس از مردم و در کنار مردم هستند، گفت: در جریان وقایع اخیر در استان خوزستان، نیروهای پلیس مقتدرانه، هوشمندانه و توام با خویشتن‌داری اقدام و عمل کردند البته که در مقابل متجاوزان به حریم امنیت مردم لحظه‌ای درنگ و کوتاهی نمی‌کنیم.
وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی توام با سرعت عمل پلیس، خاطرنشان کرد: مسببین در ناآرامی‌ها و آشوب‌های خیابانی که در پی تخریب اموال عمومی و مردمی هستند، در رصد پلیس هستند و بدانند که به سزای اعمالشان خواهند رسید.
رئیس‌پلیس کشور با قدردانی از همکاری مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی تاکید کرد: مردم هم می‌دانند که ما برای امنیت‌شان تا پای جان پیش می‌رویم و سند این ادعا تقدیم شهدایی چون شهید ضرغام پرست‌ها است و قطعاً این مردم مراتب قدرشناسی خود را از حافظان امنیت، در مراسم تشییع پیکرپاک این شهید به نمایش خواهند گذاشت.
اشتری همچنین از تلاش ایثارگرانه و فداکارانه آحاد فرماندهان، افسران و نیروهای پلیس در پاسداری از حریم امنیت مردم استان خوزستان قدردانی کرد.