kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۳۸۵
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
آیت‌الله جنتی:

مسئولان با فوریت مسئله آب خوزستان را حل کنند

دبیر شورای نگهبان گفت: با برادران و خواهران ایمانی خود در استان خوزستان ابراز همدردی می‌کنیم و از مسئولان می‌خواهیم با فوریت مشکلات آنان به ویژه مسئله آب را حل کنند و نباید از هیچ کمکی در حل این مسئله دریغ شود.

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه این شورا، با عرض تبریک به مناسبت ایام پر خیر و برکت ماه ذی‌الحجه و روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: در بهترین ایام سال بعد از ماه مبارک رمضان قرار داریم و از خداوند منان می‌خواهیم که فرصت بهره‌برداری از فیوضات این روز‌های عزیز را به ما عطا کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، وی روز عرفه را روز عید و بندگی برای مومنان دانست و افزود: بهترین دعا‌های سال، در این ایام به ویژه روز عرفه است که باید از آن بهره کافی و وافی را ببریم.
آیت‌الله جنتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا، از خداوند خواست تا انتقام خون این شهدا را از حکومت ظالم سعودی بگیرد.
دبیر شورای نگهبان اعیاد قربان و غدیر را بهترین زمان برای کمک به فقرا عنوان کرد و متذکر شد: از فرصت این روز‌های عزیز همه استفاده کنیم و به ایتام، فقرا و سادات کم بضاعت در حد توان به هر نحوی کمک کنیم تا ان‌شاءالله مورد مرضی خداوند قرار گیرد.
وی در بخش پایانی از سخنان خود به معضل آب در خوزستان‌اشاره و تاکید کرد: با برادران و خواهران ایمانی خود در استان خوزستان ابراز همدردی می‌کنیم و از مسئولان می‌خواهیم با فوریت مشکلات آنان به ویژه مسئله آب را حل کنند و نباید از هیچ کمکی در حل این مسئله دریغ شود؛ بنده و اعضای شورای نگهبان نیز در کنار مردم شریف و عزیز خوزستان هستیم و به اندازه توان و مسئولیت خود برای رفع مشکلات آنان تلاش می‌کنیم.