kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۳۸۳
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵

شمخانی و رئیس بنیاد شهید با آیت‌الله رئیسی دیدار کردند

دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ادامه دیدار مقامات دولتی و کارگزاران نظام با رئیس جمهور منتخب، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی روز دوشنبه، با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیدار کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در این دیدار برای منتخب مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دولت آتی، آرزوی موفقیت کرد و گزارشی از آخرین فعالیت‌ها و اقدامات نهاد متبوع خود ارائه نمود.
همچنین سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز دوشنبه با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب با آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار کرد.
آیت‌الله رئیسی در این دیدار با تأکید بر اینکه خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران ولی‌نعمتان ما هستند،‌ اظهار داشت: هر خدمتی که نگرانی خانواده ایثارگران را برطرف کند، وظیفه همگانی ما است و باید همه همت و تلاش خود را به‌کار بگیریم تا دغدغه‌ها و نگرانی‌های این عزیزان در بخش‌های مختلف از جمله مسکن، درمان و‌ اشتغال برطرف شود.
رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: لازم است مسائل و مشکلات خانواده ایثارگران به‌طور کامل احصاء شده و راهکارهای متناسب با حل و فصل آنها، ارائه و اجرایی شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار با آرزوی توفیق برای آیت‌الله رئیسی و دولت سیزدهم، گزارشی از آخرین فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه متبوع خود
را ارائه کرد.