kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰

اعلام روش‌های مشارکت مردمی در طرح «نذر قربانی» کمیته امداد

 

رئیس‌کمیته امداد جزئیات طرح قربانگاه ویژه عید قربان و روش‌های مشارکت مردمی برای کمک به نیازمندان در قالب این طرح را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری با تشریح جزئیات طرح نذر قربانی گفت: این طرح در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.
بختیاری افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در اختیار خانواده‌های مستمند قرار دهند.
وی تاکید کرد: در این طرح ضمن همکاری کمیته امداد با سازمان میادین میوه و تره‌بار برای در نظر گرفتن جایگاه ذبح شرعی، دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور برای انجام نذر قربانی و اختصاص آن به نیازمندان آمادگی دارند. همچنین مردم عزیز می‌توانند نذورات نقدی خود را برای تامین گوشت قربانی در اختیار این نهاد قرار دهند.
رئیس‌کمیته امداد با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای پیوستن به این طرح خداپسندانه، خاطرنشان کرد: کد دستوری #1*8877* و شماره کارت 6037997900001364 و شماره حساب 880443987 نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح قربانگاه پیش‌بینی شده است.
بختیاری گفت: شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تمام مراحل ذبح تا توزیع گوشت قربانی در این طرح به صورت جدی رعایت می‌شود و گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید.
وی با تقدیر از همراهی همیشگی مردم نوعدوست ایران اسلامی با کمیته امداد در راستای کمک به محرومان، اظهارداشت: مردم عزیز سال گذشته بیش از 204 میلیارد تومان از طریق گوشت قربانی یا به صورت نقدی در این طرح مشارکت کردند که نسبت به سال پیش از آن 81 درصد رشد داشت.