kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

اخبار کوتاه از فوتبال

 

AFC مراسم توزیع جوایز ۲۰۲۱ را لغو کرد
الشرق الاوسط خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت که مراسم توزیع جوایز در سال ۲۰۲۱ را به خاطر ویروس کرونا لغو کند. مراسم توزیع جوایز در سال ۲۰۲۱ قرار بود که به میزبانی قطر برگزار شود. دلیل لغو این مراسم اعلام رسمی نشده اما بنظر بخاطر شرایط همه گیری کوید ۱۹ باشد. طبق اعلام AFC این مراسم سال آینده به میزبانی دوباره قطر برگزار خواهد شد. این برای دومین سال پیاپی است که مراسم انتخاب بهترین‌ها به خاطر کرونا به تعویق می‌افتد.
ابراهیمی با قرارداد دوساله به الوکره پیوست
هافبک سابق استقلال در لیگ ستارگان قطر ماندنی شد و با عقد قراردادی دو ساله رسما به الوکره پیوست.امید ابراهیمی در سه فصل اخیر در لیگ ستارگان قطر و با الاهلی بازی کرده است. ابراهیمی در لیگ ستارگان قطر ماندنی شد. او بعد از جدایی از الاهلی راهی الوکره شد. باشگاه الوکره از عقد قرارداد دو ساله با امید ابراهیمی خبر داد تا این بازیکن همچنان به حضور خود در لیگ قطر ادامه دهد.
شکست بواویشتا با حضور بیرانوند
تیم فوتبال بواویشتا در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ناسیونال رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان هفته گذشته از آنتورپ بلژیک بعد از حضور کم فروغ جدا و به صورت قرضی به این تیم پرتغالی ملحق شد. بیرانوند اولین بازی اش را به همراه بواویشتا در این بازی دوستانه انجام داد.
تهامی مشاور فولاد شد
سید ابراهیم تهامی به عنوان مشاور عالی باشگاه فولاد خوزستان انتخاب شد. تهامی سابقه عضویت در تیم‌های صنعت نفت آبادان، استقلال اهواز و مدت کوتاهی در استقلال تهران را دارد.
رونالدو به فرانسه می‌رود؟
یوونتوس فصل جدید رقابت‌های سری A را با هدایت آلگری آغاز کرد. بیانکونری‌ها در فصلی که گذشت ناامید‌کننده ظاهر شدند و تیم به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ برای تقویت خط حمله خود است.آلگری به جذب ایکاردی علاقه دارد اما پاری سن ژرمن این مهاجم خود را به راحتی از دست نخواهد داد.اکیپ در گزارش خود نوشت که باتوجه به اینکه کریستیانو رونالدو تنها یک فصل دیگر با یوونتوس قرارداد دارد احتمال معاوضه او با ایکاردی زیاد است و پاری سن ژرمن هم از این انتقال استقبال خواهد کرد.رونالدو سومین فصل خود را با یوونتوس تجربه کرد و تنها یک سال دیگر با تیم قرارداد دارد. او روز گذشته با منتشر کردن پستی که در آن از تصمیم جدید خود خبر داد گمانه‌زنی‌های جدایی از یووه را بیشتر کرد و این احتمال زیاد است که در تابستان از بانوی پیر جدا شود.