kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

دولت حرف
یزدان پناه: «سازمان برنامه و بودجه که قبلا وعده داده بود طرح رتبه بندی معلمان را اجرا کند امروز در نامه‌ای به مجلس، 60 درصد اعتبارات این لایحه را کاهش داد. دولت 8 سال برای اجرای این طرح فرصت داشت اما فقط حرف زد! اکنون که با پیگیری مجلس لایحه را ارائه کرده از تامین اعتبار آن سرباز می‌زند.»
چرا آلمان اینجوری شد؟
حسن پهلوان با انتشار این تصویر نوشت: «این تصویر از خیابانی در یک شهرک در آلمان بعد از سیل، در شبکه‌های اجتماعی ترند شده؛ مثل اینکه آلمانی‌ها تو نماز جمعه‌هاشون شعار‌های مرگ بر آمریکای شدیدی و بلندی میدادن که اینجوری شده وضعشون.»
یک عمر سرکوفت
کاربری با انتشار تصاویری از تخریب‌های گسترده و خسارات شدید سیل ویرانگر اخیر در آلمان و بلژیک نوشت: «یک عمر سرکوفت مدیریت و مهندسی اینا رو بهمون زدن»
مطالبه‌ای از رئیس‌جمهور منتخب
علی رنجبر: «مطالبه ما از رئیس‌جمهور منتخب تعیین یک استاندار قوی، جهادی و با اقتدار برای خوزستان است که بتواند با رویکرد استفاده از نخبگان، به کارگیری مدیران انقلابی و پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها استارت یک تحول را در ‌این استان بزند.»
دولت بی‌تدبیر
محسن پورپیر: «در غصه‌های این روزهای مردم خوزستان تمام کشور همدرد است، از خشکی تالاب انزلی و یا انباشت وحشتناک زباله سراوان و هزاران لیتر شیرابه‌ سمی درگیلان گرفته تا تشنگی آن دختر سیستانی و خشکیدن زاینده‌ رود اصفهان. اگرچه عنوان دردها مختلف است، اما سرمنشا آنها یکیست، بی‌کفایتی دولت بی‌تدبیر.»
جایزه برای سیاه‌نمایی
کاربری نوشت: «‏سینمای قبل انقلاب ایران فقط یه بار برنده جایزه کن شده در حالی که بعد انقلاب، ۳۹ بار این اتفاق افتاده! نه اینکه سینمای قبل انقلاب، اثر در خور کن نداشت بلکه سیاه‌نمایی از وضعیت ایران، اون موقع خریدار نداشته! هر چی علیه مردم ایران خودتحقیری کنی، توی کن، بهتر میخرنت!»