kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

کورس ۳ تیم برای صعود به لیگ برتر

 

دیدارهای هفته سی و چهارم لیگ دسته اول فوتبال امشب در حالی برگزارمی‌شود که سه تیم فجرشهید سپاسی، هوادار و بادران تهران برای صعود به لیگ برتر رقابت شانه‌ به شانه‌ای با یکدیگر دارند.
مسابقات هفته سی و چهارم لیگ دسته اول فوتبال امشب به پایان می‌رسد. رقابت‌های این فصل بسیار نزدیک و مهیج دنبال شد و تا همین چند هفته 50 درصد تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول مدعی صعود به لیگ برتر بودند. 9 تیم شانس داشتند که لیگ برتری شوند. اکنون در هفته پایانی رقابت‌ها سه تیم فجرشهید سپاسی، هوادار و بادران 57 امتیازی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول لیگ قرار گرفته‌اند.
در بین این سه تیم مدعی فجر شهید سپاسی راحت‌ترین کار را دارد، این تیم کافی است امشب در شیراز تیم سقوط کرده و بی‌انگیزه گل ‌ریحان البرز را شکست بدهد. البته اگر نیاز به تفاضل گل هم داشته باشد قطعا می‌تواند به تیم گل‌ریحان بیش از سه گل هم بزند. این تیم هفته گذشته 6 گل از شهرداری آستارا خورده بود. بنابراین می‌توان شاگردان علی اصغر کلانتری را یکی از دو تیم صعود کرده به لیگ برتر دانست. البته فجرسپاسی شانس زیادی هم برای کسب عنوان قهرمانی این فصل را هم دارد.تیم هوادار هم با تیم شهرداری آستارا 41 امتیازی بازی دارد که حریفی بی‌انگیزه است. هوادار اما برای صعود به لیگ برتر هم انگیزه زیادی دارد و هم به تفاضل گل نیاز دارد تا بتواند رده دومی خود را در جدول لیگ حفظ کند و به لیگ برتر راه پیدا کند. بنابراین بعید است تیم رضا عنایتی در این مسابقه پیروز نشود. بادران هم سومین تیمی است که شانس کمتری نسبت به فجر و هواداربرای صعود به لیگ برتر دارد. بادران امشب در انزلی حریف چغری به نام ملوان را پیش رو دارد.
سایر مسابقات این هفته لیگ دسته اول هم به نوعی دیداری تشریفاتی محسوب می‌شود زیرا هیچ حساسیت جدولی ندارد و در عمل فرقی هم بین تیم‌های سوم تا پانزدهم جدول نیست! در انتهای جدول هم سه تیم چوکای تالش، نود ارومیه و گل‌ریحان البرز سقوط شان به لیگ دسته دوم قطعی شده است.