kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

چه خبر از روحانی؟
حسن: «قالیباف امروز برای حل مشکل برق با وزیر نیرو جلسه داشت؛ اژه‌ای پیگیر خوزستان بود، رئیسی مشغول ایثارگران؛ کسی از روحانی و دولتش خبر دارد؟»
مشکل آب خوزستان
کاربری نوشت: «بر خلاف سیستان و بلوچستان که هم در منابع آبی و هم شبکه آب‌رسانی دچار مشکل است، در خوزستان مشکل منابع آبی تقریبا نداریم اما مشکل جدی در بهره‌برداری از منابع و مدیریت توزیع آب وجود دارد. مثالش آبرسانی سقایی‌ست که در سیستان و بلوچستان، با همه اشکالاتش، از خوزستان منظم‌تر اجرا شده!»
آنکه ماند و آنکه رفت
محمد شیروانی: « امروز اسد در حالی سوگند ریاست جمهوری خواند، که نتانیاهو در خانه منتظر رسیدگی به اتهاماتش است. یدالله فوق ایدیهم.»
سکوت رسانه‌های معلوم‌الحال در سیل آلمان
رضا: «آلمان پیشرفته و جهان اولی، خسارت رو نتونست کنترل کنه و کاری کنه هزار نفر بعد از سیل ناپدید نشن؟ تصور کنید اگه ایران بود رسانه‌های خارجی چیکار می‌کردن؟»
براشون بگو
محمدرضا شهبازی: «... کاش خانم مهناز افشار تا اونجا هستن یک کم از دلایل واقعی سیل اخیر آلمان براشون بگن تا بفهمن شعارهایی که یکشنبه‌ها در کلیساها میدن تا چه حد ویرانگره و کشورشون تا چه حد مرکز نفرین زمینه»
جایشان خالی است
آرش فهیم: «اگر قاسم سلیمانی بود،امروز حتما به خوزستان می‌رفت و خودش را وقف مردم محاصره در تشنگی می‌کرد. اگر آوینی بود، امروز قطعا روایت فتح را در خوزستان و بلوچستان و... روایت می‌کرد. اگر متوسلیان بود امروز یکی از سیلی‌های معروفش را به گوش مسئول بی‌کفایت می‌زد. اگر...»