کد خبر: ۲۲۲۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۲

افراد ناشناس در قفقاز شمالی 2 افسر امنیتی روسیه را ربودند

دو افسر امنیتی روسیه در منطقه قفقاز شمالی از سوی شبه نظامیان ناشناس ربوده شدند.
دو افسر امنیتی روسیه در منطقه قفقاز شمالی از سوی شبه نظامیان ناشناس ربوده شدند.
چند روز پس از انفجارهای انتحاری «ولگا گراد» روسیه که به کشته شدن 33 شهروند روس منجر شد، دیروز منابع خبری از حمله عده‌ای ناشناس به دو افسر امنیتی و مرزبانی روسیه در منطقه قفقاز شمالی خبر دادند.بر اساس گزارش شبکه خبری «المیادین» این دو افسر از سوی مهاجمان ربوده شده و به نقطه نامعلومی منتقل شدند. برخی منابع حتی از کشته شدن این دو افسر خبر می‌دهند.رئیس‌جمهور روسیه چندی پیش در یک موضع‌گیری بی‌سابقه عربستان سعودی را متهم به انجام حملات تروریستی در خاک خود کرد و این کشور را «رژیمی تروریستی» خواند. پوتین این را هم گفت که به زودی پاسخ تروریست‌ها را خواهد داد.