kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* پیشنهاد می‌کنم اولین اقدام دولت سیزدهم ایجاد کمیته‌های ضدفساد استانی با مشارکت نخبگان همه قشرها با شعار عاشقان خدمت در مکتب سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی باشد.
سیدمعظم مرتضوی
* در دولت آقای روحانی (دولت یازدهم و دوازدهم) ایران بالاترین نرخ تورم، بیکاری، فساد، هرج و مرج اقتصادی، اختلاس‌‌های کلان مالی و سخیف‌ترین روابط خارجی را تجربه کرد و مردم از آن زجر کشیدند. ان‌شاءالله در دولت جدید شاهدپایان این ناملایمات خانمان‌سوز باشیم.
محمود بلیغیان - اصفهان
* دولت آنقدر از رونق اقتصادی و گشایش در قضیه برجام در این 8 سال به مردم امید داد که در بین مردم به دومین چوپان دروغگو شناخته شد! حالا ناتوانی‌هایش را به گردن دیگران می‌اندازد.
8857---0992
* از دولت خواهش می‌کنم در این عمر کمتر از 15 روزه این دولت لطفا با سخنان نسنجیده نمک بر زخم مردم نپاشند که بی‌صبرانه پایان 8 سال بی‌عهدی و بی‌برنامگی و وعده‌های پوچ‌شان را لحظه‌شماری می‌کنیم.
و 7124---0910 و 2842---0910 3949---0910
* دولتی که 8 سال سفره معیشتی مردم را اینگونه تنگ کرد آیا پس از اتمام دوره ریاست‌جمهوری به این همه بی حرمتی‌هایش به ملت و ترک فعل‌هایش رسیدگی نمی‌شود؟! آیا مجلس از کنار این همه و در برابر این مسائل و مشکلاتی که دولت برای کشور نظام و ملت ایجاد کرد با بی‌تفاوتی می‌گذرد یا این که به وظیفه ذاتی خود در برابر تخلفات عمل خواهد کرد.
حیدری - مدرس دانشگاه خواجه‌نصیر
* دولت همه مشکلات را به تحریم گره می‌زند ولی تحریم مردم توسط دولت را چه می‌کند؟ این همه مواد غذایی و نهاده‌های دامی و...‌ که ماه‌ها و بعضا یک سال در گمرک دپو می‌شوند هم مشکل تحریم است؟!
6971---0912
* عملکرد ناصواب و خنده‌های بی‌جای دیپلمات ارشد نظام در نشست‌های متعدد و موضع‌گیری ضعیف با کشورهای غربی و سیاست غلط ایشان در مورد برجام و... کشور را در سیاست خارجی به لبه پرتگاه کشانده است و ویرانه‌ای پرهزینه برای دولت بعد برجای گذارده است!
2143---0913
* این سخن رئیس‌جمهور که «ساختن مسکن وظیفه دولت نیست»، بار دیگر این واقعیت را فریاد زد که ایشان به جای اینکه مرهمی بر زخم مردم باشند متاسفانه نمک بر زخم مردم می‌پاشند!
6960---0936
* در جنگ تحمیلی اکثر کشورهای غربی و شرقی و کشورهای مرتجع عربی خلیج‌فارس هر چه از دستشان برآمد مضایقه نکردند تا بلکه بتوانند نظام نوپای انقلاب را با شکست مواجه نمایند ولی به برکت ایستادگی و مقاومت نتوانستند به اهداف شیطانی خود دست یابند. گستاخی‌های این چند سال اخیر نیز متاسفانه به خاطر پالس‌های ضعیفی بود که از دولت مخابره می‌شد. ان‌شاءا... با روی کارآمدن دولت انقلابی سیزدهم دیگر جرأت عرض و اندام نخواهند داشت.
0811---0914
* آقای روحانی در سال 92 گفتند مشکلات از تحریم نیست از سوء مدیریت است. اگر به حرف خودشان پایبندند چرا در این 8 سال برای حل مشکلات مدیریت اقتصادی جامعه گامی برنداشت؟!
یک شهروند از لاهیجان
* خسارت‌های دولت آقای روحانی در این 8 سال برای کشور اگر از خسارت‌های صدام در جنگ تحمیلی بیشتر نباشد، کمتر نیست. عرضم این است که مدیران و مسئولین خلافکار باید محاکمه شده و به مجازات برسند.
9871---0912
* گزارش برجامی دکتر ظریف مبسوط اما بی‌حاصل بود. چرا که برای دستاورد به قول همکارانش تقریبا «هیچ» چند ده صفحه بافته است؟
3900---0913
* جناب آقای اژه‌ای! ضمن آرزوی توفیق برای شما، قاطعیت در عمل شرط موفقیت شما در قطع ریشه‌ فساد است. اخیرا در جاده کرج یک مورد که در فضای مجازی منعکس شده دو جوان موتورسوار با اسلحه گرم و سرد به راننده‌ای حمله کرده‌اند با توجه به اینکه این عمل یکی از مصادیق تشهیر سلاح می‌باشد یعنی محاربه. انتظار افکار عمومی این است که سریع و قاطع در ملأ عام به مجازات برسند و به هیچ‌وجه ملاحظه‌ رسانه‌های بیگانه نشود تا امنیت جامعه مثل عزت‌ ما خدشه‌دار نشود.
نیک‌بین
* از دولت سیزدهم درخواست می‌شود توجه جدی به حل مسئله‌ ازدواج جوانان، مسکن و شغل آن‌ها که از عوامل اصلی تاخیر در ازدواج است عنایت ویژه‌ای نمایند. و در انتخاب وزیر ورزش و جوانان از فرد توانمند و مدیر جهادی غفلت ننمایند.
7250---0919
* باید کاری کرد که آقای روحانی و دولتش با پایان یافتن دوره ریاست‌جمهوری پاسخگوی سوءمدیریت‌های خود باشند. در این دولت سفره مردم به طور کل خالی شده است.
6556---0937
* شورای شهر تهران طی 4 سال با زحمات طاقت‌فرسا مشکل آلودگی هوا، صوتی، بافت‌های فرسوده تهران و... را حل کردند و تنها مشکل تهران سگ‌گردانی بود که این هم در روز‌های پایان عمر شورای پنجم حل شد! به همه‌ اعضای شورا خسته نباشید عرض می‌کنم! مشکل شورای شهر این است که جایگاه خود را گم کرده است.
طاهری و قادری
* امیدوارم با دستگیری چند دختر بی‌حجابی که با قمه به جان یکدیگر افتاده‌اند برخورد جدی شود تا دیگر کسی جرات چنین هنجارشکنی‌هایی را به خود ندهد.
0220---0935
* ای کاش به جای بردن لاستیک به بازار بورس با دادن وام به کارخانه‌های تولید لاستیک سنگین در کشور برای خرید دستگاه‌های جدید و به‌ روز، تولید داخل را افزایش دهند تا ارز از کشور خارج نشود و نیاز به واردات کمتر شود.
دشتی
* دولت اعلام کرده سفر به عتبات فقط هوایی مجاز خواهد بود با این قانون به جای چند میلیون نفر فقط چند هزار نفر می‌توانند زائر امام حسین(ع) بشوند و با محدودیت ایجاد شده قیمت بلیت هواپیما نیز نجومی خواهد شد.
0312---0939
* در برخی از اماکنی که تحت عنوان شهر کتاب شناخته می‌شوند کارهای غیر از فروش کتاب صورت می‌گیرد و فروش کتاب پوشش شده است. به عنوان مثال شهر کتاب محله دروس در شمال تهران به مکان خرید و فروش و قیمت‌گذاری سگ تبدیل شده است! مسئولان شهرداری و... خواب هستند یا بیدار؟
ضرغامی
* ریشه تمام مشکلات چند سال گذشته خود آقای رئیس‌جمهور هستند چرا که نه به توصیه‌های رهبری گوش دادند و نه توجهی به نقدهای دلسوزان نظام کردند. سرانجام لج‌بازی‌های ایشان این شد که می‌بینیم و می‌سوزیم و می‌سازیم.
8397---0912
* با توجه به رویکرد دولت جدید به بازگشت هم‌وطنان مقیم خارج به ایران پیشنهاد می‌شود روی بازگشت نیروهای فنی و متخصص در رشته‌های مختلف صنعت سرمایه‌گذاری بشود تا کشور از دانش و توانایی فناورانه آنان بهره‌مند گردد.
6210---0936
* این همه کارشناسان از کوچک شدن سفره مردم صحبت می‌کنند. من کارگر ساده ساختمانی که مدت‌هاست بیکارم اصلا و عملا سفره‌ای برای من و خانواده‌ام نمانده که کوچک شود! با بیکاری و هر روز دست خالی به منزل برگشتن جز شرمندگی برایم نمانده است. همواره دعا می‌کنم از این درد و رنج بی‌سفره بودن خلاص شوم!
9286---0914