kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۲۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴

روحانی: اگر ترامپ نبود مردم می‌دیدند خدمات 8 ساله دولت چقدر مهم است!

رئیس‌جمهور گفت: اگر ترامپ در دنیای سیاست آمریکا نبود مردم می‌دیدند خدمات دولت در این 8 سال چقدر مهم بود.


حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور پنج‌شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از افتخارات این دولت تقویت حمل‌ونقل در کشور بوده و حمل‌ونقل یکی از ارکان پیشرفت کشور در زندگی مردم است و در زمینه حمل‌ونقل‌های جاده‌ای و هوایی و دریایی کارهای بزرگی انجام گرفته است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه این دولت موفق بوده 1.6 دهم برابر فعالیت بزرگراهی قبلی را افزایش دهد و این برای سلامتی مردم و صرفه‌جویی در سوخت و زمان مهم است، بیان داشت: این دولت در ریل هم حرکات شتابانی داشته است و یکی از این ایام به افتتاح پروژه‌های مهم ریلی اختصاص خواهد یافت.
وی با تأکید بر اینکه یکی از افتخارات این دولت ‌آبادانی سواحل مکران است و پروژه جاسک و آب‌شیرین‌کن انجام پذیرفت و این یکی از مسائل بسیار مهم بود و امروز ساحل مکران آباد و آبادتر می‌شود و در روزهای آینده یک اسکله نفتی مهم و تاریخی افتتاح می‌شود تا از جاسک هم نفت ما صادر خواهد شد.
روحانی با بیان اینکه اگر ترامپ در دنیای سیاست آمریکا نبود مردم می‌دیدند این آمار و ارقام کجا بود و خدمات دولت در این 8 سال چقدر مهم بود، اظهار داشت: اگر تجلیل می‌کنم بحث شخص من نیست بلکه بحث میلیون‌ها انسان هست که در این 8 سال تلاش کرده‌اند و این کار بزرگ در این شرایط سخت انجام گرفته و خواهد گرفت.
به گزارش فارس، رئیس‌جمهور با بیان اینکه در زمینه ورزش یک حرکت خیلی خوب آغاز شده است گفت: خانه ورزش روستایی در آغاز این دولت 600 خانه بوده و امروز 70 هزار خانه ورزش روستایی داریم و این به معنای عدالت ورزشی و توجه ویژه دولت به روستاهاست که تحول در روستاها ازنظر آب و برق و راه و بهداشت و درمان و مسائل آموزشی و ورزشی و اتصال به اینترنت در این 8 سال با هیچ دوره‌ای قابل‌مقایسه نیست.