kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* اینکه رئیس جمهور گفته‌اند با کسانی که امنیت روانی مردم را برهم می‌زنند برخورد شود، اول باید با دولتی‌ها برخورد شود که با ندانم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌ها و با گرانی و تورم بی‌سابقه امنیت روحی روانی مردم را برهم می‌زنند. از دستگاه‌های قضایی و نظارتی می‌خواهیم که با چنین مدیرانی که بر مردم ظلم می‌کنند برخورد نمایند.
ترکمانی- تهران
* رئیس‌جمهور می‌گوید برداشتن تحریم‌ها دست خودمان است! اگر ایشان صادقند چرا طی 8 سال در جایگاه ریاست جمهوری برنداشتند؟! البته اگر دست شما بود می‌بایست کشور را تحویل آنها می‌دادید تا آن‌ها چند تحریم کوچک را بردارند!
8288---0935
* تولیدکنندگان برق می‌گویند 3 سال است وزیر را ندیده‌اند حتماً وزیر هم می‌گوید 3 سال است رئیس‌جمهور را ندیده است!
8455---0912
* آقای قاضی‌زاده هاشمی در خصوص عاقبت برخی از اعضای دولت کنونی به یک حقیقت آشکار اشاره کرد و آن این است که این افراد تا سالیان سال نمی‌توانند در جامعه بین مردم حاضر بشوند چرا که مورد تنفر ملت هستند و عذرخواهی هم نکرده‌اند.
0049---0911
* چاره مشکلات دامداران گران کردن شیر نیست، لطفاً جلوی دزدی‌ها و سوء استفاده در سیستم توزیع خوراک دام را بگیرید!
2001---0937
* متأسفانه به علت بی‌تدبیری‌های دولت مدتی است سیمان به کالای قاچاق تبدیل شده و مراکز توزیع به علت نوسانات قیمت آن همانند طلا و ارز یا تحویل نمی‌دهند یا آن را با قیمت گزاف عرضه می‌کنند. گویا دولت قصد دارد سیمان را در بورس عرضه کند و سیمان هم من‌بعد باید هر روز با تماس، قیمت آن مشخص شود و بعد به فروش برود. متأسفانه چند ماهی است که به علت نوسانات قیمت سیمان ساخت و سازها افت پیدا کرده است. گویا بنای دولت بر ناراضی کردن مردم تا لحظه آخر حضور در کاخ سعدآباد است!
روشن و قاری و حیدری
* آقای روحانی تصمیم دارند با نیمه فعال کردن صنایع مشکل قطع برق منازل را حل بکنند ولی گویا اطلاع ندارند با این تصمیم غلط به زیرساخت تولید کشور آسیب وارد می‌کنند.
7919---0911
* «بهترین هدیه به گرگ‌های گردنه» عنوان زیبا و پرمعنایی است که آقای صرفی نویسنده کیهان برای تیتر یادداشت روز اخیر خود انتخاب کرده بود. از آنجا که پای موجودیت نظام و انقلاب در میان است نباید از اتهام یکدست شدن سران قوا در کشور که وسوسه شیاطین است ترسید. مهم تحقق آرمان‌های ارزشمند انقلاب است. بگذار دشمنان هر چه می‌خواهند سر و صدا بکنند.
0429---0912
* از مسئولین امر درخواست می‌شود خسارات ناشی از قطع برق در این هفته‌های اخیر از فوت افراد نیازمند دستگاه اکسیژن‌ تا خراب شدن لوازم خانگی و... را فهرست کنند تا این گونه امور در ایران اسلامی ان‌شاءا... دیگر تکرار نشود و مردم و مسئولین عمق فاجعه بی‌مسئولیتی‌ها را بفهمند!
سروی
* بعد از خروج آمریکا از برجام، دولت در یک اقدام خودسرانه تنها 20 دقیقه بعد بدون هماهنگی با نظام اعلام کرد که ما در برجام می‌مانیم! و هنوز به دنبال برجام در وین می‌گردد. چه‌بسا به توافق منجر شدن مذاکرات در وین، ایران اسلامی را سال‌ها از انرژی هسته‌ای محروم و مانند یک کشور یاغی تحت نظارت‌های فوق پادمانی نگه دارند! امیدوارم مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه چنین چیزی را نپذیرد.
سیدطباطبایی
* متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت با بازنشستگان همتراز باعث تورم نیست بلکه تورم کشور نتیجه سال‌ها سیاست غلط بانکداری است. تورم محصول فساد اقتصادی، ریخت و پاش‌های دولت، حقوق‌های نجومی و... است.
7354---0912 و 8409---0912
* ای برادران افغانستانی جنگ تا به کی؟! حال که دشمنان شما نیز از حضور طولانی و جنگ و کشتار شما خسته شده و پا به فرار گذاشته‌اند بیایید در کنار یکدیگر در سازش و سازندگی از هم سبقت بگیرید و با اتحاد و همبستگی و تکیه بر علم و دانش، یک افغانستان نمونه بسازید.
سیدعلی ظریف- تهران
* بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های خرم‌آباد لرستان تعطیل و نیمه تعطیل شده‌اند. برای جان گرفتن صنعت منطقه ضرورت دارد کارخانه‌هایی راه‌اندازی شوند که با نیاز منطقه تناسب داشته باشند.
0685---0916
* برنامه تلویزیونی «تولید جلبک» را که از سیمای جمهوری اسلامی ایران دیدم به اهمیت کار جهادی مردم چابهار پی بردم و به سهم خودم در مقابل اراده این مردم احساس شرمندگی کردم. امیدوارم در دولت آقای رئیسی نسبت به بهبود وضعیت زندگی مردم این منطقه و اشتغال جوانان آن توجه ویژه بشود.
7015---0936
* دانشگاه‌ها باید با توجه به نیاز جامعه، بازار کار و استعدادیابی و توان علمی جوانان، دانشجو جذب نمایند تا وقت و انرژی و منابع دولت و از همه مهم‌تر عمر جوانان هدر نرود.
0685---0916
* اغلب شهرستان‌ها و شهرهای مهم کشور برای دریافت نظرات و پیشنهادات و شکایات شهروندان در دفاتر روابط عمومی‌های شهرداری‌ها سامانه پیامکی دارند ولی مردم اصفهان از این سامانه پیامکی محرومند. چرا؟
بلیغیان
* بسیاری از ادارات دولتی محدودیت‌های کرونایی را مراعات نمی‌کنند. مسئولین امر نظارت بیشتری نمایند تا ان‌شاءا... ویروس منحوس از بین برود.
1042---0912
* از روستای سادات محله شهرستان لاهیجان پیام فرستاده‌ام. گلایه ما از وزیر نیرو است که ادعا کرده قطع برق مطابق برنامه اعلام‌شده صورت می‌گیرد ولی خلاف آن در عمل ثابت شد.
9869---0990
* در قرعه‌کشی فروش فوری ایران خودرو برنده شدم و پس از واریز وجه کل قیمت خودرو برای تحویل مدارک به نمایندگی شرکت مراجعه کردم که گفتند باید گواهی احراز محل سکونت خود را به صورت حضوری از یکی از مراکز تعویض پلاک دریافت کنید. به علت شرایط کرونایی تمامی این مراکز تعویض پلاک تعطیل هستند. لازم است این امر را به پلیس +10 یا دفاتر پیشخوان واگذار کنند یا از طریق اینترنت حل کنند تا ضرر و زیانی متوجه
مردم نشود.
شیخی- تهران
* سال 98 در شرکت سایپا برای خودروی ساینا ثبت‌نام کردم موعد تحویل هفته چهارم دی‌ماه 99 بود. در بهمن ماه دعوت‌نامه آمد. در حالی که تمام مدارک خودرو را تحویل گرفته‌ام ولی از تحویل خودرو خبری نیست؟ می‌گویند خودرو در کاشان است. پیمانکار نداریم! می‌خواهی خودت برو! در این شرایط کرونایی آیا صلاح است بروم؟! خسارت تاخیر این 6 ماه تحویل چه می‌شود؟!
6678---0910