kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



سربار نباشید
آرزو گودرزی: «خیلی از جاهای سیستان‌و‌بلوچستان حتی لوله‌کشی آب هم ندارن، ولی چهارگوشه خونه‌هاشون پُر از عکس شهداء و رهبریه، سلبریتی‌ها هم که قبضاشون نجومیه، هنوزم غُر و طعنه‌شو به نظام میزنن! یار نیستید لااقل سربار هم نباشید.»
حامی خشونت گران نیستیم
سید مهرداد: «برادران و خواهران افغانستانی هم زبانان ما هستند. تاریخ و فرهنگ و مذهب درهم تنیده‌ای داریم. رنج و ناامنی آنها قطعا رنج و ناامنی ما است. ایران هیچ‌گاه حامی خشونت گران و متجاوزان در افغانستان نبوده و نخواهد بود. ایجاد نفرت و اختلاف میان دو ملت همسایه و مسلمان شگرد اصلی عملیات روانی است.»
چون اونجا جریان تحریف ندارن
کاربری نوشت: «توی مترو نیویورک همه جا رو آب گرفته و حتی به زحمت میشه سوار مترو شد ولی صدای خنده میاد چون هیچ رسانه خط گرفته‌ای وجود نداره تا صبح تا شب و شب تا صبح، سیاه‌نمایی کنه و بگه شما بدبخت‌ترین مردم روی زمین هستین.»
یارانه در جیب ثروتمندان است
عبداله گنجی: «قبض برق برای بنده تابستان که زیاد آمده
۶١ هزار تومان است. قبض علی کریمی۶٣٠/۴ میلیون تومان. لازم نیست به هویت سلبریتی حمله شود آنچه من می‌فهمم اینکه یارانه پنهان از آن سرمایه‌داران است نه مستمندان. همانهایی که در عین استفاده حداکثری از امکانات کشور جزء طلبکارترین، عبوس‌ترین و پرمدعا‌ترینند.»
موقعیت شناسی در کلام امام جواد‌(ع)
محمدحسین: «فرمایش درس آموز امام جواد‌(ع): هركس موقعيت‌‌شناس نباشد، جريانات، او را مى‌ربايد و هلاک می‌گردد...؛ برای این حدیث میشه یه کتاب مصداق فقط از تاریخ انقلاب در آورد.»
خدمت امام رضایی‌ها به مناطق محروم
محمدرضا: «حضور و خدمت رسانی جمعیت امام رضایی‌ها به شهرستان‌ها و روستاهای سیستان و بلوچستان حقاً و انصافاً جهاد فی سبیل الله است که قطعاً از نگاه خدای متعال دور نیست و انشاءالله از نگاه مسئولین هم دور نماند که این فعالیت‌های گروههای جهادی از وضایف مدیران و مسئولان استانی و کشوریست که عزیزان زیادی در گروه‌های جهادی مختلف همچون حاج حسین یکتا در آنها مشغول خدمت رسانی‌اند.»