kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۷۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
ماشین ‌سازی از لیگ برتر خداحافظی کرد

کورس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی

تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال در آغاز هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال در آغاز هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
با پیروزی سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، حالا تکلیف قهرمانی میان این سه مدعی مشخص می‌شود. هرچند استقلال شانس بسیار کمی برای کسب این عنوان دارد، اما غیر قابل پیش‌بینی بودن فوتبال می‌تواند هر اتفاقی را رقم بزند.
در آغاز هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور، استقلال میهمان سایپا بود و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.آبی پوشان با این برد 50 امتیازی شدند و سهمیه آسیای فصل آینده خود را قطعی کردند.سایپا با فراز کمالوند هم متحمل شکست شد تا عملا با 23 امتیاز شرایط بحرانی و در آستانه سقوط به دسته اول قرار گیرد.
در دیگر دیدار مهم برگزار شده، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک بود و با 2 گل پیروز شد.شاگردان گل محمدی با این برد 58 امتیازی شده و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شدند. آلومینیوم اراک هم دومین باخت متوالی خود در هفته‌های اخیر را به‌دست آورد و شاگردان منصوریان با
37 امتیاز در رده هشتم قرار گرفتند.
در دیگر دیدار مهم برگزار شده، سپاهان بردی پرگل را مقابل صنعت نفت آبادان به‌دست آورد. شاگردان نوید کیا با نتیجه 4 بر یک پیروز شدند تا در فاصله دو امتیازی پرسپولیس با 56 امتیاز در رده دوم قرار داشته باشند.
تراکتور با فیروز کریمی با یک گل از سد گل گهر سیرجان عبور کرد.گل دقیقه 6+90 تراکتور، شاگردان فیروز را با 39 امتیاز به رده پنجم رساند.گل گهر هم با 38 امتیاز در رده ششم است.
در آخرین بازی روز اول هفته بیست و هفتم هم فولاد خوزستان میزبان ماشین ‌سازی تبریز بود و با یک گل پیروز شد.شاگردان نکونام با این برد 39 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر تا رده چهارم صعود کردند. ماشین ‌سازی هم با 14 امتیاز قعرنشین است و تا 99 درصد سقوطش قطعی شده است.
برنامه سایر دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال به این شرح است:
ﺳﻪشنبه 22 تير 1400
*مس رفسنجان............................................................پیکان(ساعت20:30)
*نفت‌ مسجدسلیمان.............................................ذوب آهن(ساعت21:00)
*نساجی مازندران..........................................پدیده خراسان(ساعت21:00)