kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۶۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

احضار وزرای نفت و نیرو به کمیسیون اصل نود

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از احضار وزرای نیرو و نفت به این کمیسیون برای ارائه گزارش درباره مسائل مختلف ازجمله بحث برق در حوزه وزارت نیرو و پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در حوزه وزارت نفت خبر داد.


حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: دومین جلسه کمیسیون اصل 90 با رضا اردکانیان وزیر نیرو درباره موضوع برق فردا یکشنبه 20 تیرماه برگزار می‌شود.
وی افزود: پیش ‌از این در جلسه دیگری حدود یک ماه قبل مشکلات حوزه برق با حضور وزیر نیرو در کمیسیون اصل 90 مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود و فردا بناست تا وزیر گزارش اقداماتی که قرار بود در این حوزه توسط وزارت نیرو انجام شود را ارائه کند.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت:‌ همچنین کمیسیون اصل نود در روز دوشنبه 21 تیرماه جلسه‌ای را با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت خواهد داشت که در این جلسه بناست تا موضوعات مربوط به مشکلات پیش‌آمده برای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس و موضوعات دیگر مطرح شود و وزیر گزارشات و پاسخ‌های لازم را در این زمینه ارائه کند.
پژمان‌فر خاطرنشان کرد: علاوه بر این در جلسه دیگری در روز دوشنبه 21 تیرماه با حضور معاونین وزارت راه و شهرسازی موضوع سامانه املاک و اسکان و میزان پیشرفت کار در راه‌اندازی این سامانه موردبررسی قرار خواهد گرفت و معاونین وزارت راه گزارشات خود را در خصوص این موضوع ارائه خواهند کرد.