kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲

نظر یک فعال فرهنگی زن فلسطینی درباره ایران(اخبار ادبی و هنری)

فعال فرهنگی فلسطین اظهار داشت: به صراحت می‌گویم در جنگ‌هایی که مردم فلسطین با اسرائیل داشته و دارد با حمایت‌های ایران به موفقیت رسیده است و جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی‌ در به فراز درآوردن، پرچم پیروزی‌های پی‌در‌پی داشته است.


ماجده رمیتی مدیر موسسه سماء در فلسطین به روابط عمومی موزه انقلاب و دفاع مقدس گفت: در این موسسه کودکان و نوجوانان و زنان و نیز گروه‌های فلسطینی دوره‌هایی در زمینه مهارت‌های آموزشی چون کامپیوتر و نیز هنری چون نقاشی می‌گذارند و درحقیقت آنها آموزش هر دوره‌ای را خواستار باشند در موسسه برگزار می‌کنیم.
ماجده رمیتی، فعال فرهنگی اجتماعی حوزه فلسطین، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نمونه عینی دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: بسیار به موضوعات برجسته‌ای در موزه‌ اشاره داشته‌اید و به‌عنوان نمونه‌ای از فعالیت‌های جمهوری اسلامی بسیار مورد توجه بود. به جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم از اینکه زن ایرانی ارزش‌ها و پیام دفاع مقدس؛ جایگاه و آثار انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد. حتی باید گفت زن اسلامی ایرانی با ظاهر و حجابش نسبت به زن غربی از جایگاه والاتری در عرصه فعالیت‌های اجتماعی‌اش برخوردار است.
وی تصریح کرد: به صراحت می‌گویم در جنگ‌هایی که مردم فلسطین با اسرائیل داشته و دارد با حمایت‌های ایران به موفقیت رسیده است و جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی ‌در به فراز درآوردن، پرچم پیروزی‌های پی‌در‌پی داشته است.
مدیر موسسه سماء در فلسطین با‌ اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بین کشورهای عربی اتحاد را به‌وجود آورد؛ بیان کرد: مردم لبنان و فلسطین به حمایت‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنند، حتی در لبنان موشک‌های جنگی به نام جمهوری اسلامی وجود دارد و این نشان از حمایت‌های تسلیحاتی و نظامی ایران در منطقه دارد و نیز آخرین جنگ غزه با حمایت جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید که باعث عزت و افتخار است.