kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۶۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* با این همه خرابی‌هایی که دولت آقای روحانی به وجود آورده و زمین سوخته‌ای که تحویل دولت بعد از خودش داده آقای رئیسی باید دو نفر به عنوان معاون اول داشته باشند یکی برای کار در شیفت اول از 6 صبح تا 2 بعدازظهر و معاون دیگر برای شیفت 2 بعدازظهر تا 10 شب در ضمن در هر وزارتخانه نیز دو وزیر مشغول به کار بشوند.
6612---034
* آقای روحانی گفته است که انتقاد مردم به دولت در خصوص کم‌گذاشتن در توسعه ظرفیت برق کشور وارد نیست. در حالی که آمارها نشان می‌دهند توسعه ظرفیت برق در دولت ایشان 21 درصد بوده ولی در دولت‌های هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد به ترتیب 50، 60 و 68 درصد بوده است. بنابراین کمترین توسعه ظرفیت برق در دولت آقای روحانی اتفاق افتاده است.
عباسی
* قوانین باید به گونه‌ای باشد که بی‌کفایتی یک مسئول در همان زمان مسئولیت او رسیدگی شود و او به مجازات برسد باچنین کاری نابسامانی‌های ایجاد شده به دولت بعد منتقل نخواهد شد.
6858---0919
* این روزها نتایج درخشان برجام و به قول آقای رئیس‌جمهور آفتاب تابان کاملا در زندگی مردم دیده می‌شود فقط قطع برق را نداشتیم که گرفتارش شده‌ایم آن هم چه گرفتاری!!!
4958---0916
* عذرخواهی رئيس‌جمهور از مردم برای قطعی برق با این قید که وزارت نیرو بی‌تقصیر است، چه سودی دارد؟ تا وقتی کسی قصورش را به گردن نگیرد درصدد جبران آن هم برنمی‌آید.
سیدمجتبی مداین- تبریز
* رئيس‌جمهور گویا قطع برق را دید و گرما را احساس کرد که از مردم عذرخواهی کرد البته کار پسندیده‌ای بود. اما کاش غرور و لجبازی را کنار می‌گذاشت و برای جمع کردن سفره مردم، چوب حراج زدن به هسته‌ای و واگذاری کارخانه‌ها به کمترین قیمت، بیکاری کارگران، گرانی و رکوردشکنی تورم در دولت‌های بعد از انقلاب، توهین به منتقدین و... هم از ملت عذرخواهی می‌کرد.
وحیدی
* عذرخواهی رئيس‌جمهور از قطع مکرر برق بدون اطلاع قبلی و جدول برنامه‌ریزی‌شده نمی‌تواند جبران خسارت‌های مادی و معنوی بی‌شمار هم‌وطنانمان شود. بیماران کرونایی که با اکسیژن در درمانگاه‌ها و منازل بستری بودند با عذرخواهی حیات دوباره پیدا نخواهند کرد و این عذرخواهی ابدا قانع‌کننده و محکمه‌پسند نبود.
محمود- اصفهان
* شاید فتنه قطع برق را به وجود آورده‌اند تا حواس مردم از موضوع واگذاری‌های معادن کشور پرت بشود. فریب نارنجک‌های دودزا را نباید بخوریم.
7000---0919
* هیچ بعید نیست قطع مکرر و طولانی برق در سطح کشور کار افراد خائن و نفوذی در دولت باشد تا از طریق ناراضی ساختن مردم در جهت تخریب نظام گام بردارند.
9915---0914
* مگر چندی قبل رئیس‌جمهور نمی‌گفت آب و برق قطع نمی‌شود؟ پس این اوضاع آشفته بدون برنامه‌ریزی و ارایه جدول ساعت خاموشی‌ها، در این گرمای تابستان چیست؟ باید مسئولین امر با رصد دقیق، انگیزه‌های پشت این قطعی برق آن هم ظرف یک روز درچند نوبت را ردیابی کنند.
2842---0910 و 6971---0912
* در تاریخ 1400/4/16 برق منزل ما در منطقه 14 خیابان کرمان میدان احمدیه دوبار و هر بار 2-3 ساعت (برق) قطع شد چرا؟!
یک فرهنگی
* آقای ابطحی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه آرمان گفته اصلاح‌طلبی به یک خواست ملی تبدیل شده از قول بنده بنویسید اولا جواب ایشان را مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری دادند ثانیا عملکرد و کارنامه مدعیان اصلاح‌طلبی را امروز ما مردم با تمام گوشت و پوست خود لمس می‌کنیم.
0104---0935
* از رئيس‌ محترم قوه قضائیه می‌خواهم امیدی را که توسط سید بزرگوار جناب آقای رئیسی در این قوه ایجاد شده با جدیت حفظ کند و با حضور در بین مردم، ترس نزدیک شدن به مسئولین را از آحاد مردم بردارد.
9762---0917
* اعلام کرده‌اند که دو زورگیر جاده کرج قزوین بازداشت شده‌اند. تا کی قرار است با این اراذل زورگیر و قاتل و تهدید‌کننده زن و بچه مردم مماشات شود. اگر این دو عنصر پلید و مفسد را در همان نقطه اعدام کنند، یقین داشته باشید که دیگران جرأت اینگونه مفاسد و برهم زدن امنیت مردم را پیدا نمی‌کنند. آقای اژه‌ای شما به قاطعیت و پاکدامنی شهرت دارید و مردم منتظر برخورد قاطع دستگاه قضایی و حمایت این دستگاه از جان و مال و ناموس
و امنیت خود هستند.
علی اکبرزاده و چند پیام تلفنی مشابه
* وزارت صمت می‌تواند با قرارداد با بانک‌ها و حمایت همه‌جانبه از متقاضیان وام خوداشتغالی واسطه پیشرفت بخش تولید در هر نقطه از این مرز و بوم شود.
9239---0922
* در اثر قطع مکرر برق در طول روز و هر بار به مدت چند ساعت تمام محتویات فریزرهای منازل و مغازه‌ها کاملا آب می‌شود. کم مشکل داشتیم مشکل قطع برق هم به آنها اضافه شد. خداوند از دولتمردانی که زندگی مردم را این‌طور طاقت‌فرسا کرده‌اند نمی‌گذرد.
0220---0935
* بعد از چند برابر شدن قیمت اجناس و کالاهای مختلف تاکید مسئولان به تثبیت قیمت‌ها واقعا اسباب خنده است و حکم فریبکاری را دارد. از مسئولان انتظار کاهش محسوس قیمت‌ها می‌رود نه اینکه افزایش چند برابری قیمت کالاها را تثبیت کرده و آن را به عنوان دستاورد به رخ مردم بکشند. کاش این دولت و دولتمردان به شعور ملت احترام می‌گذاشتند.
8110---0915
* همه باید صرفه‌جویی داشته باشیم و در مصرف اعتدال را رعایت کنیم تا بر مشکلات فعلی فائق آییم و الا باید سختی‌های بی‌آبی و بی‌برقی را
بچشیم!
8870---0912
* تا زمانی که دولت آقای رئیسی استقرار پیدا کند و بخواهد برای حل مشکل مسکن تدبیری را به اجرا بگذارد برخی از صاحبخانه‌ها پوست از کله ما مستاجران بی‌پناه کنده‌اند. بنویسید هم ودیعه مسکن و هم کرایه خانه‌ها چند برابر شده است.
2914---0990
* برق محله ما در تهران در تاریخ 1400/4/14 در کمتر از 24 ساعت سه بار و هر بار هم دو ساعت قطع شد که اصلا اطلاع‌رسانی نشده بود!
4504---0937
* آنچه از آقای رئیسی سراغ داریم این است که محل کار، دفتر و یا در هر جلسه‌ای که شرکت می‌کنند عاری از هرگونه تشریفات و دکوراسیون‌های آنچنانی و یا اختصاص هواپیمای مخصوص برای حمل تشک خواب با برند خاص و غیره خواهد بود.
0846---0919 و 2842---0910
* ارتباط با مردم از سوی مسئولان به ویژه سران قوا هم‌اکنون مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب است. یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌های ارتباط با مردم، ارتباط از طریق تلفن شبانه‌روزی است تا مردم بتوانند انتقادات و پیشنهادات خود را منتقل کنند. البته باید با دقت پیام‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد و صاحبان پیام در جریان پاسخ و اقدامات مسئولین قرار گیرند.
دولابی
* از رئیس محترم قوه قضائیه درخواست می‌شود برای افراد زورگیر(قمه‌کش و سارقان تلفن همراه)‌و سارقینی که امنیت روانی ملت را مورد تهاجم قرار می‌دهند از قضات محترم بخواهند که احکام گذشته(شلاق زدن و گرداندن در ملأ عام) را احیا و با آنها با شدت بیشتری برخورد نمایند.
جمعی از هیئت مذهبی بالا خیابان مشهد
* از چهارراه مولوی به سمت میدان قیام(غرب به شرق) افراد معتاد لمیده در کنار پیاده‌روها مردم در حال عبور را آزار می‌دهند. از مسئولین امر درخواست می‌شود که نسبت به جمع‌آوری آنها از سطح شهر به ویژه در این منطقه
اهتمام ورزند.
طاهری