kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

ازدواج در گرو اشتغال است
گرائی: «سن ورود به بازار کار حدودا ۲۸ سال است آنوقت از جوان توقع داریم ۲۰ سالگی ازدواج کند! آقای دولت؛ شما مشکل اشتغال را حل کنید، مشکل ازدواج خود به خود حل می‌شود.»
درد مناطق محروم این است
کاربری نوشت: «دردناک‌تر از نبود امکانات در نقاط محروم اینه که یا افراد ساکن در نقاط محروم از حقوق اولیه خود بیخبرند یا از دستیابی به آن ناامید.»
تحریم‌های داخلی
حسن: «روحانی: اصل تحریم‌ها دست خودمان است! احتمالا منظورش چند میلیون تن کالای دپو شده در گمرک است که دولت اجازه ترخیصش را نمی‌دهد.»
یک سؤال مهم
کاربری نوشت: « بایدن در مورد خروج آمریکا از افغانستان ‌گفت «من به توانائی افغان‌ها اعتماد دارم و از این به بعد خود آنها هستند که می‌دانند چطور کشورشان را اداره کنند». سؤال: آیا آمریکا به توانایی ژاپنی‌ها یا آلمانی‌ها اعتماد ندارد که همچنان پس از ۷۶ سال از جنگ جهانی دوم این دو کشور را تحت اشغال دارد؟»
یک منافق دیگر به درک واصل شد
سیدمحمد حسینی: «سلطنت طلبان و منافقین ۴۲ سال به طرفداران ساده‌لوح خود وعده براندازی می‌دهند اما یکی بعد از دیگری در نکبت و غربت در چنگال ملک‌الموت گرفتار می‌شوند. آخرین فلک زده از این جماعت، مجری برنامه پیک شادی منافقین و تمسخر‌کننده نظام اسلامی، مسعود فرشچی است که در آلبانی به درک واصل شد.»
شکایت مجلس از روحانی به دادستانی
پژمان فر: «در پی شکایت بیش از ۳۳۰ هزار نفر به کمیسیون اصل نود درخصوص تخلفات آقای روحانی در مدیریت ارز، بعد از جمع‌آوری مستندات و تکمیل پرونده، جهت رسیدگی و اعمال قانون به دادستان کل کشور به‌عنوان مدعی‌العموم ارسال شد. از نظر کمیسیون اصل نود، آقای روحانی متهم اصلی در افزایش نرخ ارز است.»
می‌توانیم قطب تولید انرژی از خورشید شویم
سعید جلیلی: «امروز در دنیا خورشید و انرژی خورشیدی یکی از مهم‌ترین منابع انرژی و تولید ثروت است و طبق برآوردها، تابش خورشید از منطقه حرمک زاهدان تا شمال چابهار به لحاظ ظرفیت تولید انرژی خورشیدی در دنیا کم نظیر است و می‌تواند ما را تبدیل به قطب انرژی این منطقه بکند.»
اروپا در مسیر مدیریت فضای مجازی
سید علی موسوی: «پارلمان نروژ با هدف «حفاظت از کودکان و نوجوانان» به طرحی رای داد که براساس آن اینفلوئنسرها در اینستاگرام موظف خواهند شد هرگونه دستکاری در عکس‌های منتشرشده از خود را اعلام کنند؛ حالا اگر این قانون در ایران تصویب می‌شد چه جنجالی برپا می‌شد!»