kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۱۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
چهره 4 تیم مرحله نیمه نهایی یورو 2020 مشخص شد

صعود آسان انگلیس جبران مافات دانمارک مقابل چک پس از 17 سال

صعود آسان انگلیس جبران مافات دانمارک مقابل چک پس از 17 سال

 

با پایان یافتن بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰، مسیر ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی برای صعود به فینال این رقابت‌ها مشخص شد.
پرونده مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 شنبه شب گذشته با برگزاری دو بازی بسته شد که در بازی نخست تیم ملی دانمارک با نتیجه 2 بر یک از سد جمهوری چک گذشت. در این بازی توماس دلانی در دقیقه 5 و کاسپر دولبرگ در دقیقه 42 برای دانمارک و پاتریک شیک در دقیقه 49 برای چک گلزنی کردند. نکته جالب اینکه در یورو 2004 این تیم چک بود که در همین مرحله یک چهارم نهایی دانمارک را شکست داد و به نیمه نهایی رسید؛ حالا پس از 17 سال دانمارکی‌ها موفق شدند در شرایطی مشابه انتقام خود را از چک بگیرند.
در دومین بازی هم انگلیس در شهر رم، تیم ملی اوکراین را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشت. گل‌های انگلیس را در این بازی هری کین در دقایق 4 و 50، هری مگوایر در دقیقه 46 و جردن هندرسون در دقیقه 63 به ثمر رساندند تا این تیم در آسان‌ترین مسیر، آسان‌ترین صعود را در میان 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی یورو 2020 داشته باشد. انگلیس با این پیروزی به عنوان آخرین تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد، جایی که از امتیاز میزبانی برخوردار خواهد بود و باید به مصاف تیم ملی دانمارک برود. پیشتر نیز تیم ملی اسپانیا با پیروزی 3 بر یک در ضربات پنالتی مقابل سوئیس و ایتالیا با برد 2 بر یک مقابل بلژیک راهی
نیمه‌نهایی شده بودند. به این ترتیب دانمارک و انگلیس پس از اسپانیا و ایتالیا به سومین و چهارمین تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی تبدیل شدند. برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی که هر دوی آنها در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار می‌شود، به شرح زیر است:
سه‌شنبه 15 تیر 1400
*ایتالیا......................................................................................................................اسپانیا (23:30)
چهارشنبه 16 تیر 1400
*انگلیس..............................................................................................................دانمارک (23:30)