kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲

4 نفر از آدم‌ربایان در تاکستان دستگیر شدند

دادستان تاکستان گفت: گزارشی مبنی بر فعالیت و تخلف کانال تلگرامی با عنوان «محرمانه» در اختیار ما قرار گرفت و دستور قضائی برای شناسایی شخص و ارجاع به مرجع قضائی صادر شد.

حسین رجبی با‌ اشاره به جزئیات دستگیری عاملان آدم‌ربایی در تاکستان عنوان کرد: کانالی با عنوان «تاکلند» مطالب توهین‌آمیزی را منتشر کرده و به‌رغم هشدارها و اخطارها به فعالیت خود ادامه می‌داد؛ اما به دلیل عدم شکایت برخوردی صورت نگرفت.
وی عنوان کرد: سه نفر در راستای برخورد با ادمین این کانال اقدام به آدم‌ربایی او کرده و پس از تعقیب خودرو فرد مورد نظر را متوقف کرده و با ضربات چاقو به وی حمله کردند.
این مقام قضائی شهرستان تاکستان ادامه داد: پس از انتقال فرد به جاده خورهشت دو نفر دیگر نیز به آدم‌ربایان اضافه شده و ضمن ادامه اذیت و آزارش از او فیلمبرداری کرده و درخواست کردند از مطالبی که منتشر کرده ابراز پشیمانی کرده و بنویسد.
وی بیان کرد: پس از آن نیز فرد ربوده شده را تهدید کردند که در صورت شکایت مجدد اقداماتی را انجام داده و خودرو وی را آتش می‌زنند؛ اما بلافاصله پس از انتقال پرونده به دادستانی 4 نفر در این رابطه دستگیر شده و یک نفر هنوز متواری است.
رجبی گفت: درحال حاضر دو نفر از افراد دستگیر شده بازداشت موقت بوده و دو نفر نیز با تامین وثیقه آزاد شدند و تلاش‌ها برای دستگیری نفر پنجم ادامه دارد.