kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۱۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خبر به درک واصل شدن رامسفلد وزیر اسبق دفاع آمریکا خبر خوشی بود. این جانی هم حسرت براندازی جمهوری اسلامی ایران را با خود
به جهنم برد.
7849---0912
* امروز دموکراسی پیش پای آقای رئیسی زانو زد! شما کجای دنیا سراغ دارید که یک شهروند عادی به رئیس‌جمهور پیشنهاد وزیر کند! وقتی فرم پیشنهادی وزیر را برای فردی پر کردم اشک شوق ریختم!
4070---0918
* در طول تاریخ دولتمردانی وجود داشته‌اند که با لباس مبدل میان مردم رفته تا از حال و روز مردم بهتر و بیشتر آگاه بشوند. امیدواریم آقای رئیسی چنان که تاکنون در جایگاه ریاست قوه قضائیه این گونه بوده‌اند هر از چندگاه میان ما مردم کوچه و بازار بیایند و از نزدیک در جریان مشکلات جامعه قرار بگیرند.
1724---0910
* ضمن تبریک به جناب آقای محسنی اژه‌ای در سمت بسیار خطیر ریاست قوه قضائیه امیدوارم راه ناتمام آقای رئیسی به دست توانمند نیروی وفادار به انقلاب و نظام و ولایت طی شود.
6263---0938
* تنها درخواست بنده از آقای رئیسی رئیس‌جمهور منتخب کشور این است که در تشکیل دولت در هیچ سطحی از مدعیان اصلاح‌طلبی استفاده نکنند. این جماعت قدرت‌طلب و بی‌هنر 30 سال است که امتحان خود را پس داده‌اند و جز گرفتاری برای مردم نداشته‌اند.
انصاری از کرج
* برخی از همفکران دولت تدبیر و نان به نرخ روز خور، حال که مخالفت مردم را با اصلاح‌طلبان مشاهده می‌کنند رنگ عوض کرده و به منتقدین دولت تبدیل شده‌اند تا شاید جایی در دولت آقای رئیسی بیایند. از دولت منتخب درخواست می‌شود با جدیت مانع ورود ابن‌الوقت‌ها که می‌خواهند آسیاب بر وفق مرادشان بچرخد، به دولت شوند که جز کارشکنی هنر دیگری نداشته‌اند و لذا نخواهند داشت.
شکیبا
* از وزارت بهداشت درخواست می‌شود مراکز تزریق واکسن را افزایش دهند تا با استفاده از واکسن‌های موجود خارجی و داخلی مردم کمتر معطل شوند.
8896---0905 و 0220---0935
* مردم می‌گویند چرا فقط به رونمایی از واکسن ایرانی برکت اکتفا شده است. مردم می‌خواهند در مراجعه برای تزریق واکسن حاصل زحمت دانشمندان کشورمان را ببینند و احساس غرور بکنند.
2770---0912
* سفیر سابق آمریکا در عراق آیت‌الله سیستانی را تلویحاً تهدید به ترور کرده است. اما بداند در صورت کمترین جسارت به مرجع تقلید دیگر هیچ پایگاهی در منطقه غرب آسیای آمریکا در امان نخواهد بود و مسلمانان فداکار جبهه مقاومت و حامیان آنها خواب راحت را از چشم این تروریست‌های بالذات خواهند گرفت.
بزرگی- بهشهر
* دولت تا چندی قبل گندم داخلی را صادر می‌کرد و حالا حاضر است چند برابر قیمت، آن را خریداری کند؟! چه کسانی از این تغییر سود برده‌اند؟
6759---0912
* پرداخت میلیون‌ها دلار به گندمکاران خارجی در کنار این همه خسارت زدن به گندمکاران داخلی و بی‌توجهی به مشکلات آنان که می‌توانند حتی کشور را به مرحله صادر کردن گندم برسانند چه علتی دارد؟ چرا باید چند برابر قیمت داخلی هزینه پرداخت شود؟!
3949---0912
* وزیر نفت باید مشکلات کارگران پیمانکار شرکت نفت را که 10 روز است خانه‌نشین شده‌اند، حل کند.
7354---0992
* آقای رئیس جمهور! به قول سعدی مشک آن است که ببوید، نه آن که عطار بگوید. این همه تعریف و تمجید از دولت خود را کنار گفته خودتان در سال 92 بگذارید و جیب مردم را مد نظر قرار دهید. وضع جیب مردم در سال 92 بهتر بود یا امروز؟!
2660---0913
* آموزش و پرورش بدون تمهیدات لازم اقدام به راه‌اندازی سامانه سیدا کرده که نتیجه آن سردرگم شدن ده‌ها میلیون معلم، مدیر و به تبع آن دانش‌آموزان و اولیای‌شان است. با یک حساب سرانگشتی روزانه میلیون‌ها ساعت از وقت و عمر جمعیت زیادی از کشور هدر می‌رود. جواب این همه فرسایش روحی ما فرهنگیان را چه کسی می‌دهد؟
1382---0915
* بیش از یک سال از سرقت سیم‌ها و کابل‌های مخابرات شهرستان نوشهر بخش کجور از روستاهای حیرت گندسیکلا، لشکنار و عالیدره می‌گذرد و اداره مخابرات و نیروی انتظامی اقدامی نکرده‌اند ولی پول آبونمان از مردم گرفته می‌شود! وقتی تلفنی در کار نیست آیا سزاوار است چنین هزینه‌ای از مردم گرفته شود؟!
5485---0912
* چرا وزارت نیرو در قبوض آب و برق، آخرین شماره کنتور را در فیش پیامکی درج نمی‌کند که شهروندان متقاعد شوند؟
7527---0911
* علی‌رغم قول و قرارهای دولت تدبیر در مورد وعده همسان‌سازی حقوق‌های حداقلی بازنشستگان و مستمری‌بگیران بیمه تامین اجتماعی، هنوز محقق نشده است! امیدوارم قبل از اتمام کار دولت، این امر مهم عزیزان بازنشسته عملیاتی شود.
محمود بلیغیان - اصفهان
* 12 سال از دانش‌آموزان تشریحی امتحان می‌گیرند ولی در کنکور تستی. پیشنهاد می‌کنم سه سال آخر دبیرستان به روش تستی امتحان گرفته شود تا دانش‌آموزان با این روش آزمون آشنا شوند.
3649---0918 و 746---0917
* چرا در اوج فصل گرما و وفور انواع میوه‌ها قیمت گیلاس در میادین میوه و تره‌بار شهرداری هنوز بالای 40 هزار تومان می‌باشد؟! بسیاری از میوه‌ها نیز قیمت مشابهی دارند. چرا دست دلالان را قطع نمی‌کنند؟ مسئولان نظارتی باید با جدیت وارد شوند و نگذارند عده‌ای متمول خون مردم را به شیشه کنند.
8896---0905
* در شهر ملارد کرج کنار پایتخت برق شهروندان که همه از قشر ضعیف جامعه هستند مرتب و پی‌درپی قطع می‌شود. خداوکیلی اگر بر فرض دولتمردان در این منطقه ساکن بودند اجازه می‌دادند چنین اتفاقی بیفتد و هر روز تکرار شود؟
1258---0938
* آزمایش اعتیاد رانندگان اتوبوس‌ها و کامیون‌ها به صورت ماهانه ضروری است. ولی برخی برای بی‌اثر کردن مواد برای آزمایشگاه، از محلول‌هایی استفاده می‌کنند. باید برای این مسئله چاره‌جویی شود.
6810---0911