kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۹۴۲
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
امام جمعه ساری:

طرح‌های دریا باید پیوست فرهنگی داشته باشد

 

ساری- خبرنگار کیهان:
حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در نشست شورای اداری استان مازندران گفت: با توجه به فصل تابستان و حجم بالای مسافران که برای استفاده از جنگل و دریا و طبیعت زیبا به مازندران سفر می‌کنند باید ضوابط ستاد کرونا
رعایت شود.
وی بیان کرد: طرح‌های دریا که واگذار می‌شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد. کسانی هم که طرح‌ها به آنها واگذار می‌شود باید رعایت کنند. دستگاه‌های نظارتی هم در انجام وظیفه جدیت داشته باشند.
حجت‌الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: گروهی از طلاب در قالب جهادگران فرهنگی همانند سنوات قبل در سواحل حضور می‌یابند تا اقدامات فرهنگی که سال قبل رضایت ‌مندی مردمی را به همراه داشت؛ در سال جاری این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد.
وی ادامه داد: امسال باید طلبه‌های جوان و خوش‌ذوق حضور پررنگ‌تری داشته باشند، به همین منظور همایشی با حضور ائمه جمعه و فرمانداران شهرهای ساحلی و دیگر مسئولان مرتبط با طرح‌های دریا در بابلسر برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم یک وحدت و همدلی خوبی بین این دستگاه‌ها ایجاد کنیم.
امام جمعه ساری بیان کرد: باید از ظرفیت جنگل، دریا و دیگر جاذبه‌های گردشگری استان در جهت تقویت مسائل فرهنگی استفاده کنیم و به کمک هم خدمات فرهنگی خوبی به گردشگران و مهمانان ارائه دهیم.