kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

سپاه آستارا احداث ۱۰ واحد مسکونی نیازمندان را آغاز کرد



فرمانده سپاه آستارا از آغاز احداث ۱۰ واحد مسکونی برای خانوارهای نیازمند در روستاها، با همکاری خیران و گروه‌های جهادی زیرمجموعه بسیج سازندگی این نهاد خبر داد.
سرهنگ بهزاد قنبری در حاشیه اعزام بسیجیان به مشهد مقدس در سپاه آستارا گفت: هر واحد مسکونی محرومان به مساحت ۵۰ متر مربع در روستاهایی نظیر هودول، عنبران و کانرود با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته می‌شود و تعدادی از آنها در هفته بسیج به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی افزود: ۱۱۷ گروه جهادی بسیج در شهرستان آستارا فعال است و با همکاری این گروه‌ها چهار سرویس بهداشتی نیز در روستای کانرود در حال ساخت است و مجموع آنها ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی بیان کرد: برخی گروه‌های جهادی نظیر گروه پایگاه شهید نوروزی با پزشکان و وکلا تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده‌اند و بسیجیان عضو این گروه‌ها از خدمات درمانی و حقوقی با تخفیف ۵۰ درصد بهره‌مند می‌شوند.
قنبری ادامه داد: در سال جاری ۲ کارگاه تولید پوشاک در آستارا با همکاری گروه‌های جهادی راه‌اندازی شده است و جوانان در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در قالب این گروه‌ها فعالیت کنند.
فرمانده سپاه آستارا توزیع ۲۵۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد ریال به خانوارهای نیازمند و تحویل مقداری لوازم خانگی به ارزش ۱۷۲ میلیون ریال به یک زوج نیازمند با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را از خدمات سپاه در روزهای گذشته به مناسبت دهه کرامت اعلام کرد.