kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۸۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

واکسن آنفلوآنزا در منازل خانواده شهدا تزریق می‌شود

 

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس ‌بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: واکسن آنفلوآنزا در منازل خانواده شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد تزریق خواهد شد و نیازی به مراجعه مراکز درمانی نیست.
سعید اوحدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: اعضای خانواده شهدا و ایثارگرانی که بیش از ۶۰ سال دارند و افراد حائز شرایط این خانواده‌ها نیازی برای مراجعه به مراکز درمانی ندارند چرا که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته واکسن آنفلوآنزا در منازل آنها به این عزیزان تزریق خواهد شد.
وی با بیان اینکه در گذشته بیمه خانواده‌های شهدا و ایثارگران با مشکل مواجه بود و آن‌طور که باید آنها قادر به استفاده از خدمات بیمه‌ای نبودند، اظهار داشت: با تلاش همکاران ۹۰ درصد از مطالبات بیمه دی پرداخت شده تا ارائه خدمات درمانی و پزشکی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران به راحتی صورت گیرد.
وی بیان کرد: حل مشکل مسکن و ‌اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران از دیگر اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌باشد.
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس ‌بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امسال برای نخستین بار همایش سراسری «نخبگان» با حضور فرزندان شهدا و ایثارگران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار
خواهد شد.