kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۷۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

راه‌اندازی یک سایت اختصاصی برای کتاب‌های مرتبط با مدافعان حرم

مسئول کمیته روابط عمومی دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم، از رونمایی سایت این دوسالانه خبر داد و گفت: سایت ویژه و مستقل جایزه سردار شهید حاج حسین همدانی با تلاش مستمر و جهادی همکاران ما در کمیته روابط عمومی در مدت کمتر از سه ماه به نتیجه رسید و امروز به ثمر نشست.

روح‌الله بابانژاد افزود: مطالعات مربوط به طراحی سایت به لحاظ محتوایی و ظاهری از اوایل امسال آغاز شد، اما کار فنی و اجرای آن حدود یک ماه زمان برد و هم‌اکنون این سایت به آدرس jayezehamedani.ir فعال و در دسترس مخاطبان است.
وی به اهداف راه‌اندازی سایت جایزه شهید همدانی‌ اشاره و عنوان کرد: یکی از اهداف ما در راه‌اندازی این سایت ایجاد ارتباط مستقیم مخاطب با فرایند برگزاری این مراسم و اخبار و رویداد‌های پیرامون این دوسالانه از دوره اول تاکنون است. همچنین امکانات دیگری به‌زودی به این سایت اضافه خواهد شد ازجمله معرفی کتاب‌های مرتبط با مدافعان حرم و دسترسی به کتاب‌های گویا در این حوزه که می‌تواند در تبیین اهمیت برگزاری چنین جوایزی موثر باشد.
بابانژاد از انتشار مطالب در این سایت به سایر زبان‌ها گفت و توضیح داد: یکی از آن نکاتی که در دوره قبل هم به آن‌ اشاره شد بحث بین‌المللی بودن این جایزه است، در این دوره نیز با پیگیری‌هایی که در حال انجام است ان‌شاءالله آثار کشور‌های دیگر در حوزه مدافعان حرم شرکت داده خواهند شد. قطعاً در سایت جایزه همدانی هم ما نیاز داریم تا با مخاطبان این حوزه در کشور‌های دیگر ارتباط برقرار کنیم، یکی از آن راهکار‌ها این است که سایت به زبان‌های انگلیسی و عربی فعال شود. این کار را در آینده‌ای نزدیک انجام خواهیم داد و مطالب مرتبط با آن زبان‌ها هم در این سایت منتشر خواهد شد.