kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۶۹۲
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

سردار شریف: امروز دشمن از تحریم ایران ناامید شده است

سردار شریف: امروز دشمن از تحریم ایران ناامید شده است

 


سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنا بر هدفگذاری، دشمن قرار بود با سه سال فشار اقتصادی و تحریم به نتیجه که همان براندازی نظام جمهوری اسلامی است برسد اما با پایداری ملت ایران این هدف محقق نشد و اکنون دشمن ناامید شده است.
سردار پاسدار رمضان شریف روز دوشنبه در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر که در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، افزود: دشمن بر این باور بود که اگر پس از سه سال نتواند نظام جمهوری اسلامی را براندازد، دیگر نباید این نقشه را ادامه دهد و باید راه دیگری برای دشمنی با ایران انتخاب کند.
شریف اظهار داشت: ما باید به خوبی چهره و برنامه‌های دشمن را ترسیم کنیم و آن را به نسل جوان ارائه دهیم تا تصویر غیرواقعی و وارونه‌ای که دشمن در فضای مجازی از خود ارائه می‌دهد، را خنثی کنیم.
وی افزود: رژیم ‌اشغالگر اسرائیل عنوان می‌کند که می‌تواند از طریق سازمان منافقین و سلطنت‌طلب‌ها اسرار علمی کشور را به سرقت ببرد.
شریف با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، علت محبوبیت این سردار شهید را جانفشانی در برابر سربلندی انقلاب و ملت ایران دانست و گفت: این در حالی است که برخی برای رسیدن به مناصب دنیا، چشمان خود را روی واقعیات می‌بندند از همین رو ضروری است تا می‌توان در تبیین وقایع به ویژه برای نسل جوان از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد.
شریف با طرح این سؤال که، امروز رسانه‌های دشمن نظیر اینترنشنال که تمام منابع مالی آن توسط سعودی‌ها تامین می‌شود چگونه می‌توانند برای مردم ما دلسوزی می‌کنند؟، ارتقای سواد رسانه‌ای را راهکار مقابله با بمباران رسانه‌ای دشمن اعلام کرد و گفت: در انتخابات اخیر شاهد پیچیده‌ترین طراحی رسانه‌ای سلطه دشمن بودیم تا ملت ما را از حضور در پای صندوق رای مایوس کند اما با سربلندی و افتخار به برکت درایت رهبر و مقاومت جانانه ملت در سال‌های اخیر، تمامی این توطئه دشمنان را نقشه بر آب کرد.
شریف با بیان اینکه آمریکا به تمام معنا در منطقه خاورمیانه شکست خورده است، افزود: حضور باشکوه و انتخاب معنادار مردم در انتخابات اخیر فرصتی است برای مسئولان خدوم و ملت که قدر این فرصت تاریخی را بدانند.