kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۶۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

حرف‌های عجیب رئیس‌فدراسیون وزنه برداری درباره کشتی!

رئیس‌فدراسیون وزنه برداری گفت: منابع مالی ما محدود است اما کشتی آن‌قدر پول دارد که نمی‌داند چه کار کند و بافت مجموعه آزادی را تغییر می‌دهد.


علی مرادی در مورد اینکه اعلام کرده است قول مدال المپیک نمی‌دهد، بیان کرد: براساس منابعی که فدراسیون کشتی خوشبختانه جذب کرده است، ماشاءالله آن‌قدر پول دارند که نمی‌دانند پولهایشان را چکار کنند و دارند بافت مجموعه آزادی را تغییر می‌دهند. ما محدودیت منابع داریم قول مدال نمی‌دهم اما تلاش خود را می‌کنیم و من براساس واقعیت‌ها حرف می‌زنم. المپیک غیرقابل پیش‌بینی است و اینکه الان کسی بیاید بگوید چه تعداد و چه مدالی می‌گیرند کارشناسی نیست.
مرادی در مورد اینکه زمان انتخابات، قول ساخت خانه وزنه برداری در هر استان داد اما به نظر می‌رسد این اتفاق نیفتاده است، گفت: برخی هیات‌های استانی وزنه برداری را به حیاط خلوت تبدیل کرده بودند و یکی، دو استان دیگر هنوز این تفکر بر آنها باقی است. هیات‌ها که تغییر کردند، تعداد قابل توجهی از سالن‌ها مرمت شده‌اند. تفاهم نامه‌ای را با بنیاد برکت داشتیم و قرار بود در زمینه ساخت خانه وزنه برداری کمک کنند اما با حادثه سیل و شیوع ویروس کرونا در ایران، این بنیاد در زمینه مشکلات معیشتی مردم کمک کرد و حرکت‌های اقتصادی خود را در زمینه دیگر انجام داد و ما نمی‌توانستیم به دوستان فشار بیاوریم که همه کارها را رها کنند و به ما کمک کنند. البته کمک جانبی دیگری به ما داشتند و اردوی تیم ملی که در رامسر در حال برگزاری است، با حمایت سپاه بوده است.