kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

وزیر و معاونین وزارت اطلاعات با آیت‌الله رئیسی دیدار کردند

وزیر اطلاعات و جمعی از معاونان این وزارتخانه با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب دیدار کردند.


حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات و جمعی از معاونان با حضور در دفتر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با وی دیدار کردند.
به گزارش مهر، وزیر اطلاعات در این دیدار با تبریک پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از اقدامات و عملکرد این وزارتخانه ارائه کرد.
آیت‌الله رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از ابراز محبت وزیر اطلاعات و مجموعه معاونان، این وزارتخانه را نه متعلق به دولت‌ها که متعلق به نظام و انقلاب اسلامی دانست و بر نقش مهم این مجموعه برای شناسایی و ریشه‌کنی بسترهای فسادزا در کشور تأکید کرد.
همچنین محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در دفتر آیت‎الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب با وی دیدار کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار با تبریک پیروزی آیت‎الله رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری برای وی و دولت آینده آرزوی موفقیت کرد.
شریعتمداری با ارائه گزارشی از عملکرد وزارتخانه متبوعش به تبیین فرصت‎ها و چالش‎های پیشِ‌روی دولت سیزدهم در این حوزه پرداخت.
آیت‎الله دکتر سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت وزیر کار و رفاه اجتماعی و گزارشی که از وضعیت این وزارتخانه ارائه کرد، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه بخش‌ها با دولت آینده، شرایط کشور به ‌سرعت به ‌نفع مردم تغییر کند تا امید، اعتماد و آرامش به جامعه بازگردد.