kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۴۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* انتخاب آیت‌الله رئیسی به ریاست جمهوری را به ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌کنم. باورم این است که با شایسته‌سالاری که در به کارگیری مدیران اتفاق خواهد افتاد گام‌های اساسی برای حل مشکلات کشور برداشته می‌شود. در یک کلام افق روشن شده است.
8495---0912
* به آقای روحانی ریاست محترم جمهوری توصیه می‌کنم در این چند صباح باقی‌مانده از عمر دولت خود با بیان خلاف واقع بار خودشان را سنگین‌تر نکنند ملت در انتخابات اخیر نشان دادند که از ایشان و دولت‌شان هیچ دل خوشی ندارند.
حجازی از بابلسر
* جالب نیست که آقای روحانی ریاست محترم جمهوری در هر جلسه هیئت دولت از خودشان تعریف و تمجید می‌کنند پای میز مذاکرات آمدن کشورهای غربی کار دولت او نبوده و الا چرا باید برجام به خسارت محض تبدیل شود. میدان‌داری مردان میدان بود که موجب شد غربی‌ها راه دیگری جز مذاکره‌ با ایران نداشته باشند و افسوس که دولتمردان غربگرا در این دولت شیوه مذاکره مقتدرانه و عزتمندانه را نیز بلد نبودند.
تفضلی
* با این بی‌عملی آقای روحانی و خسارت سنگین که دولت او به زندگی شهروندان ایرانی وارد کرده باز رفتار مردم واقعا نجیبانه و متعهدانه بود و قریب 29 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند و نگذاشتند دشمنان در پروژه تحریم انتخابات به نتیجه برسند.
8455---0912
* حال که مزدوران آمریکا و عربستان در تحریم انتخابات کشورمان ایران عزیز شکست خورده و نتیجه‌ای نگرفته‌اند از روی عصبانیت به یکدیگر می‌پرند. صحنه حقارت آنان در مقابل اراده و ایستادگی ملت بزرگ ایران دیدنی است.
7345---0912
* تجربه 8 ساله برجام خسارت‌بار نشان داد کاسبان برجام برخلاف ادعای خود زبان دنیا را بلد نبودند و برعکس آقای رئیسی رئیس‌جمهور منتخب کشورمان با بیان یک کلمه «خیر» در جواب سؤال درباره ملاقات با بایدن رئیس‌جمهور آمریکا راه نفوذ دشمن را بست و نشان دادند زبان دنیا یعنی مقاومت و حفاظت از منافع ملی.
نیک‌نام
* نتیجه‌ای که از انتخابات ریاست جمهوری به دست آمد به خوبی نشان داد که مردم تا چه حد از جریان اصلاحات آمریکایی و اصلاح‌طلبان غربگرا بیزارند.
1648---0915
* آمریکایی‌ها مجبور شده‌اند نیروهای خود را در منطقه کاهش بدهند فلذا در حال اسباب‌کشی و تخلیه منطقه هستند. انتخاب آیت‌الله رئیسی به ریاست جمهوری خروج نظامیان آمریکا از منطقه را سرعت بیشتری می‌بخشد.
004-9---0911
* اصلاح‌طلبان پرادعا هنوز آقای رئیسی رئیس‌جمهور منتخب کشور شروع به کار نکرده زبان به نصیحت ایشان باز کرده‌اند. این‌ها اگر در کار خود صداقت داشتند در طول 8 سال گذشته یک بار به نصیحت آقای روحانی و دولت او اقدام می‌کردند و اجازه نمی‌دادند این همه خسارت به کشور و مردم وارد شود.
6042---0916
* پیشنهادم به دولت جدید این است که در کلان‌شهرهای کشور یارانه کسانی را که بالای 12 میلیون تومان حقوق دریافتی دارند قطع و به جای آن به اقشار ضعیف و محروم جامعه رسیدگی بیشتری بکند.
بزرگی از بهشهر
* امیدوارم با انتخاب اعضای شورای شهر تهران، یک شهردار انقلابی سکاندار شهرداری شوند تا چهره به هم ریخته تهران را اصلاح نمایند و چون دکتر قالیباف به شهر و معابر نشاط و شادابی دهند. متأسفانه اوضاع نظافت و لکه‌گیری خیابانها و کوچه‌ها در این دوره رها شد و توانایی شهردار‌های تهران به هفت تیرکشی به سمت همسر و تعویض نام چند خیابان و افتتاح چند ایستگاه مترویی که بالای 60-70 درصد پیشرفت داشت خلاصه شد!
6200---0919 و 7250---0919
* احضار سفیر استعمار پیر انگلیس به وزارت خارجه و اعتراض به خباثت‌ها و شیطنت‌های شبکه‌های اجتماعی این کشور علیه نظام در آستانه انتخابات و اینکه این خباثت‌های دولت روباه پیر در حافظه ملت ایران ضبط خواهد شد... کفایت نمی‌کند. آیا وقتی جرم محرز است نباید حکمی در خور آن جرم صادر شود؟! آیا نباید عذر نماینده این حکومت حیله‌گر حداقل برای چند ماه از کشور خواسته شود؟!
بیگی
* با عرض تبریک انتخاب شایسته جناب آیت‌الله دکتر رئیسی به ریاست جمهوری کشور عزیزمان و برای لبیک گفتن به دعوت ایشان از نخبگان و روشنفکران در جهت پیشبرد نهضت حل نیازهای مختلف اجتماعی، پیشنهاد می‌شود به ویژه در زمینه آموزش عالی، علوم، فناوری‌ها و به ویژه آموزش و پرورش از هر استان چند اندیشمند شناخته شده را بکار گیرند و بطور مستمر از اندیشه‌ها و نظرات آنها بهره‌مند شوند مشورت اعضای دولت با نخبگان کاهش مشکلات و پیشرفت‌های مستمر را در پی خواهد داشت.
7819---0922
* برای پرداخت مالیات به اداره مالیات بخش تولم شهر از توابع شهرستان صومعه‌سرا مراجعه کردم. کار را به دفتر پیشخوان دولت ارجاع دادند. آیا همه این اقدامات که قرار بود کار مردم را آسان کند برای این بود که برای یک برگه اظهارنامه از بنده مبلغ 25 هزار تومان پول بگیرند؟ می‌خواستم برای دولتمردان بویژه آقای روحانی بنویسید اشتغالزایی با پول جیب مردم هنر نیست.
روشن دمشقی
* در سال 77 مدت 9 سال به خاطر مشکلات پزشکی ترک خدمت کردم که با ارایه مدارک 8 سال آن را پذیرفتند و به سوابق من اضافه کردند ولی هنگام بازنشستگی هیچ اثری از 28 سال سابقه‌ام در آموزش و پرورش تهران نبود؟ پیگیری‌های متعددم نیز تا به حال جواب نداده است. جناب‌آقای رئیسی رئیس‌جمهور منتخب ملت! انتظار دارم شما گره مشکل مرا باز کنید.
4868---0911
* در سال 89 دادخواست حقوقی مبنی بر مطالبه وجه چک به انضمام خسارت تأخیر تأدیه به دادگستری تهران تقدیم نمودم. با آمدن آقای رئیسی به قوه قضائیه و منظم‌تر شدن کارها بعد از 11 سال دادگاه به نفع من حکم قطعی صادر کرد. اما متأسفانه قاضی تجدید نظر خارج از قوانین، اجرای حکم را متوقف کرد. تنها خواهشی که دارم این است که 3 دقیقه رئیس دفتر قوه قضائیه به من وقت ملاقات بدهند تا شاید گره‌ام باز شود.
فرزین ترهنده
* خیلی از مدیران دولت که برای انتخابات 28 خرداد سمت اجرایی داشتند و باید تمام‌قد پای کار می‌آمدند دل به کار ندادند فلذا در روز رای‌گیری مشکلات عدیده‌ای به وجود آمد و موجب کاهش مشارکت گردید. تقاضا داریم دستگاه‌های مربوطه‌ با این کم‌کاری‌ها و سوءمدیریت‌ها برخورد عبرت‌آموز بکنند.
8495---0911
* با توجه به نتیجه انتخابات، آمریکا خود را مجبور به بازگشت به برجام می‌بیند و احتمالا بخشی از تحریم‌ها را لغو خواهد کرد. اما در عین حال می‌خواهد نتیجه را طوری رقم بزند که سالیان متمادی به جهانخواران باج بدهیم و خود را از فناوری هسته‌ای محروم کنیم و مانند یک کشور شکست‌خورده اجازه بازرسی‌های فوق‌پادمانی به جاسوسان هسته‌ای دهیم. امید است دولت انقلابی منتخب و مجلس انقلابی اجازه ندهند چنین خواسته پلیدی محقق شود.
نیک‌بین