kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۰۱۰۸
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

مرگ مشکوک منتقد رژیم صهیونیستی
آریو: «‌‎آلاء الصديق، منتقد و پژوهشگر حقوق بشر اماراتی ساکن لندن روز گذشته طی یک سانحه مشکوک رانندگی جان خود را از دست داد. وی از منتقدین و مخالفین عادی ‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی و سرکوب عقاید آل زاید بود.»
حمایت عدلیه از تولید
علی رنجبر: «کارخونه قند ورامین که قدمتی حدود ۹۰ ساله داره و از سال ۹۵ کاملا تعطیل شده بود با پیگیری مسئولان قضایی قراره روز چهارشنبه بازگشایی بشه و به چرخه تولید برگرده. به امید بازگشایی همه کارخونه‌های تعطیل شده و رونق تولید در کشور.»
اگر واکسن نمی‌ساختیم...
علیرضا وهاب زاده: «قیمت پیشنهادی۲۰۰هزارتومان معادل۸/۵ دلار (برای تمام واکسن‌های ایرانی) از ۷۰درصد میانگین واکسن‌‌های خارجی ارزان‌تر است. اگر واکسن نمی‌ساختیم علاوه‌بر سلامت واکسن و نوبت‌های طولانی خرید امسال و سال‌‌های آینده! میلیون‌ها دلار ارز نیز از کشور خارج می‌شد. البته واکسن برای مردم رایگان است.»
قابل توجه مخالفین فرزندآوری
شهسوار سیستانی: «با یک زوجِ یهودی آشنا هستیم حدود۴ ساله ازدواج کردند و دوتا فرزند دارند؛ امروز بمناسبت ولادت امام رضا یک بسته خوراکی نذری براشون بردیم که دیدیم خانمش برای سومین بار، باردار شده وقتی تعجب مارو دید گفت تا بشه می‌خواهیم بچه بیاریم که نسل یهود باقی بمونه.»