kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۸۵۱
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خدا را سپاس که انقلاب، امید، زندگی، اقتدار، عشق، آزادی، معیشت و...
به ریل انقلاب برگشت. الحمدلله... سلام بر عدالت، سلام بر شهیدان...
8631---0918
* درود خدا بر شما مردمی که هیچ واژه‌ای قادر به توصیف عظمت و بزرگی‌تان نیست. هیچ عاملی نتوانست شما را از ادامه راه خمینی کبیر(ره) منصرف کند. فشار سنگین تبلیغات جریان سلطه از یک طرف و فشار معیشتی بی‌سابقه به خاطر بی‌کفایتی دولت و نیز وعده‌های مادی برخی نامزدها نتوانست شما را از انتخاب راه درست باز دارد. شما دشمنان انقلاب را متحیر و درمانده و دوستان انقلاب را امیدوار کردید. درود خداوند بر شما ملت فهیم
و با بصیرت.
سید طباطبایی
* بعد از این سال‌ها و این سوءالقضا
می‌رسد از راه، یک حسن القضا
می‌رسد از راه، مردی استوار
کو درخشان بوده کارش در قضا
علیرضا چخماقی
* خداوند را بابت پیروز شدن آیت‌الله رئیسی نماینده عدالت‌طلبان و مبارزین با فساد در انتخابات ریاست جمهوری شاکر و سپاسگزاریم.
2180---0910
* حماسه انقلاب سوم در 28 خرداد 1400 تا ابد جاودانه شد زیرا پس از 32 سال، دوباره با انقلاب مردم، حاکمیت قوه مجریه از غربگرایان پس گرفته شد. ضمن تبریک پیروزی آیت‌الله دکتر رئیسی ان‌شاءالله با تشکیل دولت انقلابی پیشرفت و بازگشت اعتماد و امید به مردم را در دولت ایشان
شاهد باشیم.
مجتبی گروسی
* به کوری چشم بدخواهان و دشمنان ملت که برای انصراف مردم از رأی دادن تلاش می‌کردند، ملت خوش درخشید و زمستان تمام شد و روسیاهی به زغال ماند. مردم ما زمان‌شناس و دشمن شناسند. آن‌ها علی‌رغم همه کمبود‌ها و جفاها مردانه به میدان آمدند.
وحیدی
* همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند و پیش‌بینی کردند روز جمعه با حضور با شکوه مردم در پای صندوق‌های رأی در سراسر کشور روز جشن ملت ایران شد. این ملت سرفراز ان‌شاءالله از این انتخاب خود خیر
خواهند دید.
3453---0992
* ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران که دین خود را ادا کردند، توصیه می‌کنم برای موفقیت دولت و تصحیح خرابی‌های 8 سال اخیر همه به میدان بیایند و دولت را یاری کنند. اگر یاری ملت نباشد دولت به تنهایی قادر نخواهد بود کشور را ترمیم نماید. ملت باید دولت انقلابی را از خود بداند و به یاری او بشتابد تا موفقیت‌ها حاصل شود.
شکیبا
* برنامه‌های تخریبی دشمن برای خدشه‌دار ساختن انتخابات 28 خرداد 1400 تکرار جنگ جمل در صدر اسلام بود. اما این دفعه حیله‌های معاویه و عمر وعاص راه به جایی نبرد. این پیروزی بزرگ را به ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب تبریک عرض می‌کنم.
7215---0915
* انتخاب سراسر شور و شعور سید محرومان و سرباز ولایت سیدابراهیم رئیسی و پایان 8 سال دولت بی‌تدبیر بر ملت بزرگ و فهیم مبارک.
1713---0915
* به کوری چشم اصلاح‌طلبان ناکارآمد... رئیسی روی کار آمد!
7215---0915
* اگر دیروز با موشک‌های دور برد عین‌الاسد بزرگ‌ترین پایگاه آمریکا در منطقه را زدیم و صدایشان درنیامد در روز انتخابات ریاست جمهوری با موشک نقطه‌زن حضور باشکوه مردم چشمان آمریکا را نشانه رفتیم و کار را تمام کردیم.
8902---0914
* مردم با حماسه پرشکوهی که با شرکت در انتخابات خلق کردند سیلی محکمی به صورت آمریکا و منافقین زدند. در داخل هم شاهد کم‌کاری‌های عمدی در ارائه خدمات در روز انتخابات بودیم. با این وجود کاری از پیش نبردند و ملت پیروز شد.
0049---0911
* علی‌رغم تأکید رهبر معظم انقلاب بر تسهیل امکانات برای رأی دهندگان و با وجود آن که بارها از رسانه ملی اعلام شد رأی‌گیری از ساعت 7 صبح شروع خواهد شد در برخی حوزه‌های رأی‌گیری تا ساعت 10/30 هم رأی‌گیری آغاز نشد و مردم در ابتدای روز تعطیل با چند ساعت معطلی توانستند رأی خود را به صندوق بریزند. این کارشکنی پس از تجارب متراکم 42 ساله انتخابات در کشور با این همه ابزار و دستگاههای پیشرفته جدید به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. باید با متخلفان برخورد شود.
6858---0919 و 1526---0910 و 7250---0919
* از کنار تخلفات مسئولین وزارت کشور و عوامل این وزارتخانه در ایجاد اختلال در روند رأی‌گیری در روز 28 خرداد نباید به سادگی عبور کرد.
8826---0991
* برای نظام و کشور پذیرفته نیست که با داشتن دستگاه‌های عریض و طویل مانند وزارت کشور در پایتخت و استانداری و فرمانداری در شهرستان‌ها از عهده برگزاری یک روز انتخابات عاجز باشد و رای‌گیری به‌موقع انجام نگیرد.
7989---0902
* از آقایان جلیلی و زاکانی که با ایثار به نفع آیت‌الله رئيسی کنار کشیدند و به شکوه حماسه 28 خرداد افزودند تشکر می‌کنم. صحت و سلامت و طول عمر باعزت برای خود و خانواده‌‌شان را از خداوند خواستارم.
میرشمسی - گلستان
* امیدواریم با پیروزی به دست آمده و انتخاب آیت‌الله رئیسی به ریاست قوه مجریه از سوی مردم،‌ دودستگی‌های سیاسی از جامعه زدوده شده و همه دست در دست یکدیگر میهن خویش را آباد کنیم.
8495---0911
* هر دو نامزد انتخابات 88 (میرحسین و احمدی‌نژاد) هم‌صدا با منافقین کوردل و استکبار جهانی انتخابات را تحریم کردند ولی مردم هر دو را دور زده و حماسه آفریدند. «فاعتبروا یا اولی‌الابصار».
5051---0902
* امت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی همچون گذشته ثابت کردند مشکلاتی چون معیشت و گرانی نمی‌تواند آنها را از خط دین، انقلاب و رهبری جدا کند و به هیچ وجه راضی نیستند هم‌نوعان و هم‌وطنان در آتش مشکلات و کمبودها بسوزند.
6263---0938
* به‌عنوان یک ایرانی عاشق ولایت و سردار سلیمانی از همه کسانی که به وظیفه دینی و ملی خود عمل و پای صندوق‌های آرا حاضر شده و رای خود را به صندوق‌ها انداختند تشکر می‌کنم. اجرتان با سید‌الشهدا(علیه‌السلام) و با آرزوی فرج در این سال پربرکت.
3530---0911
* متاسفانه ایرانیان خارج از کشور هم برای شرکت در انتخابات 28 خرداد مشکل داشتند و این مشکل به کوتاهی‌های وزارت خارجه مربوط می‌شود و باید پاسخگو باشند.
7594---0915
* در روز جمعه 28 خرداد از زمان شروع رای‌گیری تا بعدازظهر چند مرتبه برق شهر لامرد قطع شد و بعضی از شهروندان موفق به دادن رای نشدند.
1258---0938
* آقای کروبی از سران فتنه بعد از قهر چندین ساله با انتخابات پذیرفت که در چهارچوب نظام پای صندوق رای حرف خودش را بزند ولی برای میرحسین موسوی متاسف هستیم که با لجاجت تمام و از روی خودخواهی هیچ‌کس غیر از خودش را به ریاست‌جمهوری قبول نمی‌کند!
نادری
* واقعا در سازمان ملل را باید گل گرفت. چرا که از محکومیت رژیم صهیونیستی به‌خاطر کودک‌کشی‌هایش جلوگیری کرد. ولی به جای آن دولت نجات ملی یمن را که با تجاوز دیگر رژیم کودک‌کش یعنی آل‌سعود می‌جنگد به نقض حقوق کودکان متهم و آن را محکوم کرد!!
2274---0921