kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* شرکت در راهپیمایی‌ها، نمازهای جمعه و جماعات از وصایای پیرخمین بود و شهید عزیزمان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی سرباز خمینی و خامنه‌ای، پس همه به عشق ولایت به حرمت دست جدا شده سردار دلها،‌با وضو و قصد قربت و بیعت با امام زمان(عج) و با ذکر صلوات ساعت 7 صبح پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با انتخاب اصلح به وضع موجود خاتمه دهیم.
یادمان باشد که ما خون داده‌ایم
یک بیابان مرد مجنون داده‌ایم
یادمان باشد ز پیر آفتاب
دست نامحرم نیفتد انقلاب
رحیمی- تهران
* به خاطر عدم نظارت بر بازار و عدم حمایت از تولید کننده با قیمت‌های نجومی ماهی، دیگر بسیاری از مردم قادر به تهیه این ماده غذایی مهم و مفید نیستند. چرا مسئولین امر فکری برای این قیمت‌های افسارگسیخته نمی‌کنند؟!
2914---0990
* سرود جمهوری اسلامی که یادگار خون شهداست در رونمایی از ناو دنا در تاریخ 1400/3/24 پخش می‌شد. همه به احترام این سرود ملی برخاسته بودند ولی رئیس‌جمهور همچنان نشسته بود! چرا؟
4662---0912
* ای مردم عزیز و بزرگوار ایران که پیامبر اعظم (صلی‌ا... علیه‌وآله) 1400 سال پیش استقامت و استواری شما را ستود. بیش از 40 سال جریان سلطه از هیچ تلاشی برای خاموش کردن چراغی که خمینی کبیر برافروخت فروگذار نکرد و این شما غیورمردان و زنان بودید که با تحمل همه سختی‌ها و تقدیم بیش از 200 هزار شهید این چراغ را همچنان پرفروغ نگه داشته‌اید. ان‌شاءا... 28 خرداد یک بار دیگر به عهدی که با خمینی و شهدا بسته‌ایم وفا کنیم و نگذاریم مستضعفانی که دل در گرو این انقلاب دارند مأیوس و جبهه کفر و شرک امیدوار شوند. وعده ما 28 خرداد. به امید جمعه‌ای ماندگار.
سیدطباطبایی
* حماسه 28 خرداد جلوه دیگری از همان حماسه 9 دی ماه است که ان‌شاءا... ملت خلق خواهند کرد.
7238---0912
* مدافعان حرم برای امنیت ما هزاران کیلومتر دورتر از کشورمان در زمستان سرد و تابستان گرم دل از زن و بچه خود می‌کنند و به دفاع مشغولند. ما نیز به خاطر امنیت و آسایشی که آنها برایمان فراهم نموده‌اند رأی می‌دهیم تا امید دشمنان را به یأس تبدیل کنیم.
6271---0914
* افرادی که از وضع موجود ناراضی‌اند، چاره این کار حضور در پای صندوق‌های رأی است نه قهر کردن از رأی دادن، چرا که ما با عدم حضورمان هم به قول آقای شریعتمداری به فردی که قبولش نداریم رأی می‌دهیم! با تکیه بر فضل الهی همه با هم با شرکت در انتخابات دشمنان نظام را مأیوس کنیم.
شکرزاده- اردبیل
* ملت عزیز و شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی! بیاییم بار دیگر همه با هم با شرکت باشکوه در انتخابات همانند شرکت در مراسم تشییع سردار دلها و همراهانشان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویی شیطان بزرگ و جنایتکار و تروریست و حامیان داخلی و خارجی او بزنیم و ثابت کنیم که ما ملت شهیدپرور و ولایتمدار هستیم و گوش به فرمان رهبر عزیز و عزیزتر از جانمان هستیم و تا آخرین قطره خونمان آماده لبیک‌گویی به فرمان ناخدای هوشیار انقلابیم.
آقابیگی- قم
* کسانی که برآتش تنور عدم شرکت مردم در انتخابات می‌دمند همانهایی هستند که کورکورانه در زمین دشمن بازی می‌کنند و قادر نیستند بین مولا و مقتدا و خوارج تفاوت قائل شوند. ولی ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند!
سعیدی
* ایران اسلامی همیشه در تیررس اتهامات واهی و پوچ دشمنان داخلی و خارجی است. اما به امید حق و به کوری چشم همه بدخواهان، این بار نیز مردم در 28 خرداد برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ انقلاب اسلامی با انتخاباتی غیرقابل توصیف خواهند افزود.
6263---0938
* از خداوند متعال به حق حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) می‌خواهیم که انتخابات 28 خرداد ما را مایه شادی قلب امام زمان(عج) و نایبش و ملت قرار دهد.
3453---0992 و 3949---0912
* به فضل الهی ملت ایران در 28 خرداد با قیامی به یاد ماندنی در انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میان دوره‌ای‌ها شرکت نموده و به نامزدهایی رأی خواهند داد که هیچ سنخیتی با رفاه‌طلبان اشرافی نداشته و از پیروان راستین اسلام ناب محمدی (صلی‌ا... علیه‌وآله) باشند. آرمان‌های امام راحل(ره)
و رهبر معظم انقلاب را پاس بدارند و با ملت شریف و سربلندایران اسلامی همراه باشند. رضای خدا بگویند و راه امام بپویند.
نوربخش- مشهد مقدس
* شایعه پراکنی و دشمنی دشمنان داخلی و خارجی علیه نامزد مورد اقبال مردم هر روز بیشتر و پیچیده‌تر می‌شود سایت‌ها و رسانه‌های مجازی جریان انقلابی با ایثار و از خودگذشتگی مراقبت کنند تا انتخابات به سلامت برگزار و نقشه بدخواهان نقش برآب شود. ما ملت باید با تدبیر عمل کنیم تا 8 سال به خاطر انتخاب خود پشیمان نشویم و نق نزنیم!
مجتبی گروسی
* آقای ربیعی! درخصوص انتساب فیلترینگ تلگرام به دکتر رئیسی بی‌دقتی کردید یا بی‌تقوایی و دخالت دولتی در انتخابات؟! لطفا با مردم صادق باشید؟
4755---0910
* هم‌مسلکی‌های کسانی که با دروغ بزرگ تقلب و لشکرکشی فتنه 88 را برضد رای مردم برپا کردند حالا دلسوز جمهوریت نظام شده‌اند! یاللعجب!
6858---0919
* به آقای رئیس جمهور عرض می‌کنم برجام نه از دوره هخامنشیان تا امروز بلکه در طول تاریخ بی‌نظیر بوده چرا که در این توافق چند جانبه، این فقط دولت مدعی تدبیر و امید بود که تعهداتش را یک طرفه انجام داد و طرف مقابل نه تنها هیچ تعهدی را انجام نداد بلکه گستاخانه درصدد امتیازهای بعدی برآمد! آقای روحانی! در کجای تاریخ مشابه چنین توافقی را سراغ دارید؟!
0609---0915
* وضعیت نابسامان اقتصادی امروز جامعه از نگاه رئیس‌جمهور خلاصه شده در: 1- قصور دولت قبل 2- ترامپ 3- کرونا ! دولت هیچ نقشی در این نابسامانی‌ها و بی‌تدبیری‌های گرانی مرغ و گوشت، مسکن و... نداشته است!
محمدی- شاهرود
* جوانان به امیدی در بورس سرمایه‌گذاری کردند و امیدشان ناامید و سرمایه‌هایشان برباد رفت. چرا رئیس‌جمهور که همه را دعوت به ورود به بورس کردند مشکلات آن‌ها را برطرف نمی‌کند؟!
1765---0912
* به خدا قسم و به خون پاک شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم قسم زجری که در این 8 سال از دولت مدعی تدبیر کشیدم در عمر 66 ساله‌ خود نکشیده بودم.
0747---0912
* وقتی یک مدعی اقتصاددانی نرخ 5 هزار تومانی برای بنزین می‌دهد یعنی مردم برای او اهمیتی ندارند، چون نجومی بگیران که با این افزایش قیمت‌ها مشکلی نخواهند داشت!
5579---0992
* اگر به قول آقای مهرعلیزاده مردم 10 درصد رسانه ملی را تماشا می‌کنند پس چرا برای این 10 درصد این همه خود را به آب و آتش می‌زدند و چرا دولت‌شان بودجه‌ صداوسیما را به گروگان گرفته بود.
3900---0913
* باید با مسئولینی که در شعب اخذ رای تعرفه‌هایی فاقد مهر ارائه می‌کنند و موجب ابطال رای می‌شوند برخورد کرد.
6810---0911
* شهرداری تهران عوارض و عوارض پسماند را دو برابر می‌کند ولی از نظافت کوچه‌ها خبری نیست در گذشته و دوران دکتر قالیباف معابر هر روز نظافت می‌شد الان هر 10 روز یک بار هم نظافت نمی‌شود. چرا؟ به کوچه شهید فشارکی بین بزرگراه شهید محلاتی و شهید مخبر و کوچه تقوی در پاسدار گمنام، خ فرشته آزادی دو نمونه از ده‌ها نمونه از این قبیل است.
آذری و طاهری