kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۰۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
مدیرخانه مطبوعات خوزستان:

خبرنگاران سهمیه واکسن را به نیازمندان بدهند

 

مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان با‌ اشاره به تخصیص واکسن کرونا به تعدادی از خبرنگاران استان از آنها خواست واکسن خود را به افراد نیازمند اختصاص دهند.
افشار پرویزی بابادی اظهار داشت: با هماهنگی خانه مطبوعات کشور ۱۷۵ دوز واکسن کرونا برای خبرنگاران استان تخصیص یافته است.
وی اضافه کرد: البته این تعداد سهمیه برای ۵۰ درصد اعضای خانه مطبوعات استان است چرا که با احتساب خبرنگاران غیرعضو خانه حداقل ۵۰۰ دُز واکسن برای خبرنگاران خوزستانی نیاز است. وی گفت: کار خبرنگاران در ایام کرونا در عرصه اطلاع‌رسانی ستودنی بوده و تعداد زیادی از آنان در همین مسیر اطلاع‌رسانی به کرونا مبتلا شدند.
مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان تأکید کرد: خبرنگاران در خط مقدم اطلاع‌رسانی همواره آخرین اخبار کرونا را مخابره کرده و حتی در پیشگیری و آموزش مردم نقش بی‌بدیلی داشته‌اند.
وی از همه خبرنگاران خواست در وهله اول سهمیه خود را به افراد نیازمند غیرخبرنگار اختصاص دهند و یا اجازه دهند تا خبرنگاران در معرض آسیب آن را تزریق کنند. پرویزی بابادی تأکید کرد: در بین هم‌صنفی‌های ما افرادی هستند که نسبت به مابقی همکاران ارجح هستند که یا دارای بیماری زمینه‌ای هستند یا همواره در مراکز درمان بیماران کرونایی فعالیت می‌کنند که این افراد باید در اولویت دریافت واکسن کرونا باشند.
وی اظهار امیدواری کرد خبرنگاران استان هم مانند همیشه ایثارگری کرده و در کنار مردم عادی و بدون اولویت واکسن کرونا دریافت کنند.
پرویزی بابادی در پایان گفت: من به‌عنوان مدیر خانه مطبوعات استان واکسن کرونا از سهمیه خبرنگاران نخواهم زد و از همه مدیران مسئول رسانه‌ها درخواست می‌کنم آنها هم از زدن واکسن سهمیه خبرنگاران امتناع کرده و اجازه دهند خبرنگاران و افراد نیازمند این سهمیه‌ها را دریافت کنند.