kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۰۳۳
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

کیهان و خوانندگان

* کسانی که دل در گرو اسلام دارند و خود را حسینی و امام زمانی می‌دانند قطعاً با حضور خود در صحنه انتخابات دل امام زمان و نایبش را شاد و دشمنان امام زمان یعنی رژیم‌های خبیث شیطان بزرگ، صهیونیسم و نوکران منطقه‌ای‌شان را مایوس خواهند کرد. آنان می‌دانند که عدم مشارکت در این صحنه عمل به توصیه‌های دشمن و شاد کردن دل پرکینه آن است.
7250---0919 و 6960---0936 و 3453---0992
* بعد از شهادت مظلومانه شهید عزیزمان فخری‌زاده توسط رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیست، دست انتقام الهی مغز متفکر صنایع هوا فضای این رژیم جعلی را به هلاکت رساند. البته این جانی به اندازه بند کفش آن شهید بزرگوار ارزش نداشت!
دولابی
* اگر دولتمردان در قوه مجریه از غیرت و مردانگی مردان میدان برخوردار بودند این اوضاع اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشورمان نبود؟!
8994---0922
* در انتخابات گذشته دولت‌ها سعی می‌کردند برای حفظ ظاهر هم که شده تا زمان برگزاری انتخابات حداقل قیمت‌ها را ثابت نگه دارند ولی در این دوره کاملاً برعکس شاهد روند افزایش قیمت‌ها و کمبودها و مشکلات در روزهای منتهی به انتخابات هستیم. گویا قصدشان عصبانی کردن بیشتر مردم است تا آنها را از حضور در پای صندوق‌های رأی باز دارند.
1396---0915
* نامزدهایی که به جای برنامه به تخریب ارکان نظام و سایر نامزدها می‌پردازند صلاحیت قرار گرفتن در جایگاه ریاست جمهوری را ندارند.
8495---0911
* برخی از نامزدها که ادعای اصلاح‌طلبی هم دارند با عملکرد خود می‌دانند رأیی ندارند و صرفاً برای اهانت و وقت تلف کردن آمده‌اند!
7215---0915
* مردم باید کارنامه کاندیداها را در طول چهار دهه انقلاب مرور کنند و کسی را برگزینند که برنامه قطعی و روشن و قابل اجرا دارند نه کسانی که گویا فقط برای تخریب رقیب به انتخابات وارد شده‌اند.
3629---0910
* بنده به عنوان ترک زبان از عملکرد ناصواب آقایان مهرعلیزاده و همتی برائت می‌جویم. از شرف ترک‌ها به دور است که در رأی دادن، میراث ستارخان و باکری‌ها را به تاراج دهند.
0861---0912
* به آن دو نامزد ریاست جمهوری که خودشان می‌دانند چه کسانی را می‌گویم عرض می‌کنم با پیامک‌های ترکی نمی‌توانند از ما ترک زبانها برای جمع‌آوری رأی استفاده کنند. حنای شما رنگ ندارد. شما در محل تولد خود رأی ندارید چه رسد به کل ترک‌زبان‌ها؟!
3087---0914
* آقای همتی در گفت‌وگوی ویژه درخواست سه ساعت مناظره در حوزه اقتصاد با آیت‌الله رئیسی را داشتند... آیا واقعاً آقای همتی نمی‌داند معیشت پر رنج امروز مردم حاصل عملکرد نادرست همکاران اوست؟ راجع چه چیزی می‌خواهد بحث کند؟
7239---0912
* از مجری مناظره‌های تلویزیونی آقای حیدری درخواست می‌کنم در صورتی که نامزدها به جای پرداختن به سوال طرح شده و یا ارائه برنامه‌های خود به تهمت، افترا و متلک‌پرانی روی می‌آورند و نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از خون شهدا را زیر سوال می‌برند و از فتنه‌گران حمایت می‌کنند میکروفن آنها را قطع کند.
عبدالکریم حیاتی- تهران
* آقای همتی تمجید از سردار سلیمانی را از شما بپذیریم یا سیاست تعامل را که منظورتان کسب رضایت آمریکای جنایتکار است؟! سخن صداقت و تخصص را بپذیریم یا دروغ و تهمت به افراد و اشخاص از سوی شما را؟!
6979---0916
* دولت آمریکا دولت ما را با برجام بازی داد و آن را تا قتلگاه کشاند و حالا با شمشیر تیز FATF که دولت آن را سراب می‌بیند آماده ذبح کشور است!
6858---0919
* برخی نامزدها که از افزایش قیمت سوخت سخن می‌گویند آیا به تبعات افزایش آن یعنی قیمت بسیاری از اجناس بازار هم خبر دارند؟ هرگاه صد تومان به قیمت سوخت افزوده می‌شود از فرق سر تا نوک پا به قیمت همه چیز افزوده می‌شود. نامزدها راهکار بدهند که چرا کشاورز ما با این همه سختی و مشقت وقتی می‌خواهد دسترنج خود را مشاهده کند باید بنشیند و گریه کند که هندوانه، پیاز، سیب‌زمینی، سیب درختی و... او در باغ‌ها می‌پوسد و خریداری ندارد؟!
حسنی
* روزهای پایانی عمر دولت تدبیر گویا قرار است با افزایش فشار بر مردم سپری شود! قبوض برق مصرفی ما تا به حال 24 هزار تومان بود، با وجودی که هنوز از کولر استفاده نمی‌کنیم به یکباره به 54 هزار تومان افزایش یافته است، یعنی بیش از 100 درصد افزایش! قرار بود برق افراد کم‌مصرف و مناطق کم‌برخوردار مثل ما که در منطقه 2 رشت هستیم رایگان شود، این بود رایگان کردن؟!
علیرضا قاسمی
* از نامزدها درخواست می‌شود قول مردانه دهند که بسته‌های معیشتی فصلی یا 6 ماه یک بار برای مردم در نظر بگیرند که خانواده‌ها مطمئن باشند برای نیازمندی‌های ضروری مثل نخود، لوبیا، برنج، ماکارونی، گوشت، مرغ و... مشکل نخواهند داشت و دیگر کسی پیدا نشود در کشور که سال بر او بگذرد و از مصرف گوشت و حبوبات بی‌بهره باشد.
5164---0905
* خدا نگذرد از کسانی که پول کشور را از ارزش واقعی آن انداختند و کشور را به این روز درآوردند.
8857---0992