kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

مناظره یا فرافکنی؟

کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «برنامه‌تون برای اشتغال چیه؟ حجاب زنان! برنامه‌تون برای فرار مالیاتی؟ حجاب زنان! برنامه تون برای مسکن؟ رئیسی 6 کلاس سواد داره. برای ابربدهکاران بانکی؟ رئیسی فیلتر کرد و...»
ارباب وعده‌ها
وحید حاجی پور: «می گویند تحریم‌ها همه چیز را متوقف کرد به ویژه در حوزه نفت، اما فراموش کرده‌اند شخص زنگنه در مجلس گفت حتی «با وجود تحریم» تولید را به 5.7 میلیون بشکه می‌رساند. ظرفیت تولید امروز، اما کمتر از 4.5 میلیون بشکه است تا ثابت شود، این دولت چیزی جز وعده نداشت.»
کدام جنگ می‌توانست؟
اسماعیل معنوی: «روحانی: «ما در دولت دوازدهم به مردم قول دادیم جنگ نشود و نشد!» هرچند که در زمان این دولت بزرگترین خسارت‌های امنیتی از جمله حمله به مجلس، شهادت حاج قاسم و... بر ما تحمیل شد اما براستی کدام جنگ می‌توانست به‌اندازه دولت حسن روحانی زیرساخت‌های کشور ما را به نابودی بکشاند؟!»
شما دیگه نفرمایید
علیرضا گرائی: «رئیس‌جمهور: انتخابات مهم است اما از آن مهم‌تر اخلاق است؛ آقای روحانی، اگر سر سوزنی به این حرف اعتقاد داشتی، سال ۹۶ با دروغ‌هایی مثل آیت‌الله اعدام و دیوارکشی در پیاده‌رو رأی جمع نمی‌کردی! شما...»
هنرهای رندانه
ایمانی با انتشار این تصویر نوشت: «در نظرسنجی‌های دولتی مختلف، آقای رئیسی 65 تا 70 درصد رای دارد و آقای همتی، 2 تا 4 درصد. این هم هنرنمایی رندانه‌ای است که از حزب اشرافی کارگزاران بر‌می‌آید: پرش از نامزدهای رتبه دو و سوم در نظرسنجی‌ها، و هم وزن‌نمایی نامزد چهارم با نامزد اول که اختلاف رای شان بالای 60 درصد است.»
آقای مهرعلیزاده، بفرمایید!
علیرضا وهاب زاده(مشاور وزیر بهداشت): «هم‌اکنون تمام امکانات و اختیارات را در خدمت آقای مهرعلیزاده قرار می‌دهیم، تا ۱۶۰ میلیون واکسن وعده داده شده را طی سه ماه وارد کنند! امیدواریم که سلامت مردم را گروگان نگیرند و این موضوع مشروط به رای دادن به ایشان نشود. این گوی و این میدان! تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.»
کیانوش جهانپور (سخنگوی سازمان غذا و دارو): «استحضار دارید جایی واکسن کرونا ده تا و صدتا و هزارتا نمي‌فروشد مگر در بازار سیاه و واکسن فیک و مافیای قاچاق! برای روشن شدن مطلب، منتظر می‌مانیم آقای مهرعلیزاده فهرست مدعیان واردات واکسن مورد نظر خود، مستندات اصالت کالای ادعایی و پروفرم‌ها را ارائه کنند. دانستن حق مردم است!»
اگر آنها نبودند...

تصاویری از جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشكده ادبيات و علوم انسانى دانشگاه بغداد در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد دانشجویان بر روی کلاه ویژه لباس فارغ‌التحصیلی با درج تصویر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نوشته‌اند: «اگر آنها نبودند ما فارغ‌التحصیل نمی‌شدیم.»