kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

اخبار کوتاه از فوتبال

 

احتمال تقابل استقلال و پرسپولیس در جام حذفی
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزاد‌سازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روز یکشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۱۵:۳۰ در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی فوتبال در تهران و با حضور مدیر یا مدیرعامل ۸ باشگاه حاضر در این رقابت‌ها برگزار می‌شود.آلومینیوم اراک، خیبر خرم‌آباد، سپاهان اصفهان، گل گهرسیرجان، استقلال، پرسپولیس، ملوان انزلی و فولاد خوزستان تیم‌های صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هستند. احتمال دارد در این مرحله استقلال و پرسپولیس به قید قرعه با یکدیگر روبه رو شوند.
شکست لبنان از ترکمنستان به نفع ایران شد
تیم ملی فوتبال لبنان دیروز در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف ترکمنستان رفت و در ثانیه‌های پایانی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. باخت لبنان در گروه H به نفع ایران شد چون این تیم با 10 امتیاز در رده اول دومی‌های برتر ماند و تفاضل این تیم +4 است. لبنان اگر در بازی پایانی مقابل کره جنوبی شکست بخورد، تیم ملی کشورمان با +5 گل زده با تساوی مقابل عراق هم بالاتر از لبنان قرار می‌گیرد و شانسش برای صعود به عنوان تیم دوم بیشتر می‌شود.
حضور توتی و نستا در مراسم افتتاحیه یورو ۲۰۲۰
رقابت‌های یورو 2020، شانزدهمین دوره از جام ملت‌‌های اروپا جمعه شب با مصاف تیم‌های ملی ایتالیا و ترکیه در ورزشگاه المپیکوی شهر رم در بازی افتتاحیه رقابت‌ها آغاز می‌شود.اما پیش از آغاز این بازی جشن افتتاحیه تورنمنت نیز در همین ورزشگاه برگزار می‌شود، مراسمی که دو میهمان ویژه دارد که هر کدام‌شان سمبل یکی از تیم‌های پایتخت ایتالیا هستند: فرانچسکو توتی و آلساندرو نستا.توتی که تمام حرفه‌اش را در تیم رم سپری کرد و نستا که برای مدتی طولانی کاپیتان لاتزیو بود، سال 2006 در کنار یکدیگر قهرمان جام جهانی شدند.طبق گزارش منابع محلی، این دو ستاره‌های سال‌های گذشته فوتبال ایتالیا، در جشن افتتاحیه توپ‌هایی را به سمت سکوها شوت خواهند کرد تا به این شیوه به 16 هزار تماشاگری که قرار است بازی را از نزدیک تماشا کنند، خوش‌آمدگویی کنند.